recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem POS9002
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem POS9002

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem POS9002
    Sendt: 19-Maj-2018 kl. 15:13
Hej,
Jeg købte et POS9002 før jul,
Det er desværre begyndt at genstarte under brug
Ca 1 gang om ugen genstarter tv`et, det er koblet til et ATV 4K, det er når vi ser Netflix via dette at tv`et pludselig går i sort, siger klik starter op på ny og fortsætter hvor det slap. Er dette en “kendt” fejl?!
Det vil være meget besværligt at få det fragtet  retur til Elgiganten - så før jeg kaster mig ud i det projekt vil jeg lige høre om der er andre der har erfaringer med denne fejl



Redigeret af Valde1936 - 19-Maj-2018 kl. 15:16
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2018 kl. 15:18
hvorfor er det besværligt at få fragtet tilbage til Elgiganten ?

Det er jo ikke dit problem men derimod noget som Elgiganten skal håndtere.
Til top
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2018 kl. 15:32
så jeg ringer og så ordner de resten?
Sidste gang jeg legede den leg kunne forhandleren ikke genskabe fejlen og det blev noget værre rod
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2018 kl. 16:26
Det skal du ikke tænke på.. De henter og bringer
Wink hvis du har mulighed for det så optag en lille bid på din tlf evt og. Send til elgiganten . Eller værksted. Så der er syn for sagen 

Mvh Michael 
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2018 kl. 22:16
jeg har oplevet det et par gange. Ikke så ofte som du har, men det sker en gang hver anden måned eller så, formentlig pga opdateringer. 

Har du evt prøvet at reset’e det først? Ellers kan du prøve det, og se om det hjælper. Her skal du dog være opmærksom på at du mister alle billedendstillinger, inkl evt kalibreringer som er lavet. 
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2018 kl. 09:26
Har du/i snakket med Philips? Måske er det en kendt fejl der bliver klaret med en firmware update...
Til top
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2018 kl. 09:39
tak for svar,
Ja jeg har lavet en reset, det mystiske er at det kun kommer når vi ser ATV..
Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joensson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2018 kl. 23:20
Oprindeligt skrevet af Valde1936 Valde1936 skrev:

tak for svar,
Ja jeg har lavet en reset, det mystiske er at det kun kommer når vi ser ATV..

Jeg har tidligere oplevet andre mærker blive forvirret og enten slukke, eller skifte input når det er et appletv der kan styre tv'et via hdmi cec.

Som led i din fejlsøgning ville jeg prøve og sæt HDMI-CEC i TV'et (Philips kalder det vist Easy link) til det modsatte af det det står til nu, og se om det ændrer noget i forhold til det med at slukke og tænde igen.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu