recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Online Streaming af STARGATE SG1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Online Streaming af STARGATE SG1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pedellen2018 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Maj-2018
Sted: Rørvig
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedellen2018 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Online Streaming af STARGATE SG1
    Sendt: 20-Maj-2018 kl. 12:41
For f..... og h... hule h...... (og en masse andet upænt fransk) hvor er jeg træt af at høre at den ene serie starter der og der.
NÅR NU JEG SÅ GERNE VIL SE ALLE SÆSONER AF STARGATE SG1.
Jeg tegner det dyreste abonnement hos den streaming-tjeneste der vil sende alle 10 sæsoner af den serie - spred gerne budskabet så vidt og bredt det er muligt!!!

Redigeret af Pedellen2018 - 20-Maj-2018 kl. 12:42
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2018 kl. 17:25
Hulu har alle ti sæsoner. Der er selvfølgelig kun engelske undertekster.

Jeg har selv abonnement men kan ikke rigtig hjælpe med at få adgang. Mit abonnement er igennem en bekendt i Delaware. Jeg mener dog bestemt at det er muligt at få adgang ved at købe gavekort, forudbetalt kreditkort eller noget i den retning.

Redigeret af Naiera - 20-Maj-2018 kl. 17:26
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2018 kl. 21:28
Er der noget VPN-bøvl ved Hulu, som man bør være opmærksom på?
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2018 kl. 22:29
man kunne også overveje at købe alle 10 sæsoner i en boks ofte med 2 spillefilm også, evt brugt, havde boksen tror jeg solgte den for 300kr der må være andre derude. Iøvrigt syntes jeg at Stargate Atlantis er bedre, der findes også en Stargate streamingtjeneste, hvor de også viser Stargate Origins, som pt ikke kan ses andre steder, App findes i App store.
Den hedder: Stargate Command App.


Redigeret af johnny57 - 20-Maj-2018 kl. 22:38
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2018 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af bleed_blue bleed_blue skrev:

Er der noget VPN-bøvl ved Hulu, som man bør være opmærksom på?


Man skal benytte en DNS-tjeneste som Unblock Us eller Getflix for at bruge Hulu.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2018 kl. 08:10
Der er en hel sæson + 3 film til salg her: https://www.dba.dk/stargate-dvd-tv-serier/id-1044399901/

Redigeret af quarkir - 21-Maj-2018 kl. 08:10
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2018 kl. 06:27
Det er kun de 3 sidste sæsoner af SG-1 der findes i HD

Når Amazon Prime kommer fuldblods til Danmark (hvilket de muligvis gør lige om lidt) har de den antageligvis - En sæson til streaming koster i Tyskland fra 20 (SD) til 25 (HD de sidste 3 sæsoner) Euro hos Amazon. Altså i alt mindst 200 Euro for hele serien, mens SG-atlantis også findes på Prime video abonnementsdelen - i hvert fald i Tyskland - og mon ikke det bliver mindst tilsvarende i Danmark til den tid det bliver aktuelt?

Alternativet er at købe hele serien på DVD. Enten brugt, som i ovenstående link fra quarkir eller som ny. Som ny koster HELE serien 78 Euro, afhængigt af hvor man køber den. Så har man den for altid OG har sparet penge i forhold til at købe som streaming.

https://www.amazon.de/Stargate-Kommando-SG-1-komplette-Continuum/dp/B008RHGC7S/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1526962629&sr=8-1&keywords=sg-1

I øvrigt kunne jeg personligt selv langt bedre lide SG-Atlantis og SG-Universe som begge findes på Blu-ray. Man kan stort set købe ALLE 3 serier på hhv DVD (SG-1) og Blu-ray (SG-A og SG-U) til samme pris som man må forvente det kommer til at koste at købe sig til at kunne on-demand streame SG-1 alene! ...Hvis jeg var stor fan af serien var ville jeg købe dem på DVD og BD ..også for at have dem i bedst mulige kvalitet (Det skal dog siges at Amazon har den bedste HD- og lydkvalitet af alle stremingudbyderne, men den slår trods alt stadig ikke Blu-ray kvaliteten] ...Men jeg kunne så måske overveje at købe og se de 3 sidste sæsoner af SG-1 som on-demand streaming for at se dem i HD selv om det koster stort ses det samme som at købe alle 10 SG-1 sæsoner på skive, hvilket jeg ville starte med


Sålænge der ikke er tale om at indholdet er tilgængeligt på billige "all-you can eat" services ala Netflix er man med andre ord faktisk ret dårligt stillet mht streaming af serier i forhold til fysiske medier, selv hvis de er tilgængelige som on-demand køb. Ikke alene er kvaliteten lavere, det er også dyrere!?! ...Det kan man sku egentligt godt undre da man skulle mene at det burde være dyrere at pushe fysiske medier end on-demand tjenester.


Redigeret af TBC1 - 22-Maj-2018 kl. 10:43
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2018 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

... og mon ikke det bliver mindst tilsvarende i Danmark til den tid det bliver aktuelt?


Hvilke tidligere erfaringer med streaming-tjenester får dig til at tro det?
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2018 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

... og mon ikke det bliver mindst tilsvarende i Danmark til den tid det bliver aktuelt?


Hvilke tidligere erfaringer med streaming-tjenester får dig til at tro det?


Jeg formoder det er ironisk ment?
...Jeg har i hvert fald til gode at se prisen blive substantielt lavere på en fuldt udbygget streamingtjeneste når den kommer til Danmark.

Redigeret af TBC1 - 22-Maj-2018 kl. 19:41
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu