recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TUDEGRIM - Router fra YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TUDEGRIM - Router fra YouSee

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
oleahmed Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oleahmed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af symbol symbol skrev:

Har den selv og synes den er mød fed. 
Ydelses mæssigt er den top klasse og banker afsted med fulde 120m/bit (har 100/20)i hele stuen og selv inde i soveværelset længst væk fra routeren trækker jeg over 80M/bit.

Men smag og behag er gudskelov forskellig :-) 

Ja, den er fin med et par devices, men prøv at tilslutte 4 tv, 4 iPhones, 4 iPads, et par andre devices, PC'ere, Mac's m.m., ChromeCast, Apple Tv, Xbox, Playstation så den begynder den at gå i stå og melde fejl, heldigvis er alle konsoller og pc'ere kablet Big smile
Dette er intet problem for en mellemgod router.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2019 kl. 16:47
Er der nogen der ved hvornår den her krabat sidst fik ny firmware?

Siden jeg slukkede og tændte for den forleden har den været, kort fortalt, lidt ustabil. Flere resets har intet hjulpet, og supporteren hos YouSee havde heller ingen bud.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu