recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv til streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt tv til streaming

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fjongejohn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-September-2011
Sted: Nørrebro
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjongejohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv til streaming
    Sendt: 21-Juni-2018 kl. 14:39
Hej Recordere

Mit nuværende Samsung 40" TV er blevet forvist til soveværelset og vi skal investere i et nyt.
Det må gerne være omkring de 50", det skal bruges til Chromecast og/eller streaming, så et SMART-TV vil nok være at foretrække.

Jeg er ikke inde i markedet, ved ikke hvad jeg skal kigge efter og vil gerne høre nogle bud. Et tilbud et sted vil være at foretrække, da jeg gerne vil have et nyt tv.

Tak for hjælpen.
- Fjongejohn
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2018 kl. 17:02
OLED
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2018 kl. 20:45
Som udgangspunkt er det vist næsten umuligt at få et TV som IKKE er "smart" i dag. Til gengæld vil jeg sige at hvis man ønsker at "fremtidssikre" sig. så skal man være fuldkommen og aldeles ligeglad med hvilke smart funktioner det har da det med 100% sikkerhed vil være obsolete efter 3 år. (og de fleste TV'ere holder trods alt lige lidt længere) Så skal man købe et TV, så skal man ikke købe det for "streaming" eller andet sjov end billedkvaliteten. ALT content vil komme fra bokse som Shield/ATV i stedet.

Så hvis man bare vil have et godt billede, så er som Naiera siger et OLED TV et ganske fremragende bud. Og Netflix fungerer fortrinligt på de TV'ere der kommer ud i dag. Så man kan sagtens starte der.
Til top
fjongejohn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-September-2011
Sted: Nørrebro
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjongejohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2018 kl. 21:48
Hej igen!

Tak for svar I to. 
Jeg glemte måske den vigtigste detalje, nemlig at budgettet er 5.000 maks. Det bliver, hvad jeg kan se, svært at finde. 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2018 kl. 23:17
ja sådan går det når man ikke kommer med nok information. Men som udgangspunkt skal du bare købe et TV du kan lide at se på indenfor dit budget. Længere er den i virkeligheden ikke. Glem alt om de interne funktioner i TV'et.
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2018 kl. 23:27
Du kan se gode tilbud på tv her.


Redigeret af katbird - 22-Juni-2018 kl. 01:08
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu