recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR app på Samsung TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR app på Samsung TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JSP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Juni-2018
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JSP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR app på Samsung TV
    Sendt: 22-Juni-2018 kl. 10:06
Jeg har googlet lidt rundt og synes simpelthen det lyder så svært. Jeg vil gerne kunne se DR på mit Samsung Smart TV, men der er ikke en app for det. pt. går jeg simpelthen på nettet for at tilslutte mig det. 

Findes der en måde at få selve app'en på, på TV'et?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 10:26
Hej.

Det ville måske være en fordel hvis du fortalte os model nummeret på dit Samsung?

Hilsen Carsten. 


Redigeret af csell - 22-Juni-2018 kl. 10:26
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af JSP JSP skrev:

Jeg vil gerne kunne se DR på mit Samsung Smart TV
 
Hvorfor ser du ikke DR via dit antennestik?
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 11:44
Hbbtv

installer denne app og så skulle det være muligt
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 13:27
Gå ind på DRs hjemmeside og skriv ordrt hbbtv, som slumbert nævner. Så får du løsningen til at streame DR. Derfor findes der heller ingen app til dit TV, idet hbbtv løsningen er bedre.
Du kan også søge her på forummet, idet jeg har lagt fremgangsmåden ud flere gange 😀
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 13:42
Gå ind i tvet´s app butik og find HBB og hent den. Så når du står på en DR kanal kommer der er rød lampe op i højre nederste hjørne, hvilket betyder du skal trykke på den røde knap på remoten og så kommer du ind i HBB TV :-) Den røde knap er IKKE power knappen. Den anden røde knap ;-) 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2018 kl. 04:54
Der findes ingen DR TV-app til Samsung.

At streame DR på Smart TV kræver, at man også har antennekabel isat, hvilket naturligvis i sagens natur burde være unødvendigt. Det er såkaldt HbbTV.

Mit råd er, at du samler al dit streamingforbrug på Apple TV. Den har en DR TV-app, og en god en af slagsen. Jeg er ret overbevist om, at du vil blive glad for denne løsning. Den er længder bedre end noget Smart TV på markedet.
Til top
ThomasEhler Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-September-2019
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasEhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 10:19
Der er nu en DR app på Tizen (til Samsung TV fra 2016 of frem)
https://www.recordere.dk/2019/03/drtv-app-klar-paa-samsung-tv/

/Thomas Ehler
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu