recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Støj eller...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Støj eller...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Støj eller...
    Sendt: 23-Juni-2018 kl. 22:58
Hej

Er nok lidt ude for emnet, men tænker at her er der nogen der kan komme med en forklaring...

Bor lige op ad en mobil mast,,, forleden da jeg ville sætte en lampe op og ville måle om der var slukket for lofts armaturet, lagde jeg min Elma 807 fra mig på bordet i volt mode,,, alt som normal, den slukkede efter 30min,,, men ca efter 1-2 timer kunne jeg høre en ireterende høj tone og ledte efter den i hele huset, TV, køleskab osv,,,, kunne ikke finde noget, tog min mobil med en decibel app, og søgte på denne måde og fandt frem til min slukkede Elma multimeter, der kom den hyletone fra som ca kunne høres i hele huset???

Tog den op tændte og slukkede for den korrekt, lyden forsvandt, gentog det dagen efter med samme resultat,,,, ligger den korrekt slukket er der ingen probs...

Er det noget man skal gå viderer med eller bare ok og ufarligt...

Tommy
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu