recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Custom firmware til YouSee bokse.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Custom firmware til YouSee bokse.

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 09:43
Så må du jo se appen på din mobil. Der er jo ingen app på boksen, så glem nu den boks.Alternativt, men det kræver et nyere TV, kan den omtalte app findes på dit TV.

Redigeret af joern.loenborg - 10-Februar-2019 kl. 09:45
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
JJakaJonas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juli-2018
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JJakaJonas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2019 kl. 18:37
Det var da utroligt så dårligt folk læser i den her tråd!
Jeg har droppet boksen, pi og det her skide forum! 

Køber noget Kina lort da en udgift på 200 kr. er langt bedre sluppet end tid jeg har spildt på folk i tråden her som ikke har lært at læse.
Lås tråden, ban min bruger.... Kunne ikke være mere lige glad på det her punkt nu...
Jeg kom her for råd og valgte efter talrige forsøg at følge et som blev overset og ikke hjulpet videre.....

Hyg jer.....
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2019 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af JJakaJonas JJakaJonas skrev:

Det var da utroligt så dårligt folk læser i den her tråd!
Jeg har droppet boksen, pi og det her skide forum! 

Køber noget Kina lort da en udgift på 200 kr. er langt bedre sluppet end tid jeg har spildt på folk i tråden her som ikke har lært at læse.
Lås tråden, ban min bruger.... Kunne ikke være mere lige glad på det her punkt nu...
Jeg kom her for råd og valgte efter talrige forsøg at følge et som blev overset og ikke hjulpet videre.....

Hyg jer.....

En skam det ikke gik.
Var ellers spændt på dit projekt, men som jeg skrev i et af de første indlæg, så lever janteloven i bedste velgående.
Hold hovedet højt og giv ikke op. 💪🏼💪🏼
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2019 kl. 19:33
Trådstarter glemte at læse..

Tror alle prøvede at hjælpe dig med bedre tanker.  

Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2019 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af JJakaJonas JJakaJonas skrev:

Det var da utroligt så dårligt folk læser i den her tråd!
Jeg har droppet boksen, pi og det her skide forum! 

Køber noget Kina lort da en udgift på 200 kr. er langt bedre sluppet end tid jeg har spildt på folk i tråden her som ikke har lært at læse.
Lås tråden, ban min bruger.... Kunne ikke være mere lige glad på det her punkt nu...
Jeg kom her for råd og valgte efter talrige forsøg at følge et som blev overset og ikke hjulpet videre.....

Hyg jer.....

Da du ikke er blevet "bannet", og heller ikke bliver det, så skyldes det, at du har opført dig ordentligt her i forummet... Og KUN derfor!Smile

Ønsker du at blive udmeldt, så skal du henvende dig til Recordere-personalet. Du vil så blive udmeldt, men dine indlæg/tråde bliver ikke slettet. Ved senere tilmeldelse, ved henvendelse til Recordere-personalet, vil du kunne få genoprettet din tidligere profil. Så i forhold til evt. udmeldelse, gem lige dit brugernavn, således at recordere kan genskabe din nuværende profil, såfremt dette måtte ønskes.




Redigeret af mnielsen - 20-Februar-2019 kl. 20:41
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2019 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af JJakaJonas JJakaJonas skrev:

Det var da utroligt så dårligt folk læser i den her tråd!
Jeg har droppet boksen, pi og det her skide forum! 

Køber noget Kina lort da en udgift på 200 kr. er langt bedre sluppet end tid jeg har spildt på folk i tråden her som ikke har lært at læse.
Lås tråden, ban min bruger.... Kunne ikke være mere lige glad på det her punkt nu...
Jeg kom her for råd og valgte efter talrige forsøg at følge et som blev overset og ikke hjulpet videre.....

Hyg jer.....
Ja der er en enkelt bruger som ikke har læst hele din ørkenvandringshistorie omkring dit YouSee fantasi projekt helt fra start, og kun har forholdt sig til overskriften.

At du så har ændret dit projekt til at være et projekt, hvor du ønsker en løsning som kun ATV4 og måske shield kan, men ikke må koste noget som helst, for derefter at blive tøsefornærmet over at folk ikke finder sådan en løsning til dig, tjaa det kan jeg sgu kun grine lidt af, eller overveje om du blot er en trold.

Held og lykke med dit Kina android projektLOLLOLLOL
Mvh Jesper
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2019 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af JJakaJonas JJakaJonas skrev:

Det var da utroligt så dårligt folk læser i den her tråd!
Jeg har droppet boksen, pi og det her skide forum! 

Køber noget Kina lort da en udgift på 200 kr. er langt bedre sluppet end tid jeg har spildt på folk i tråden her som ikke har lært at læse.
Lås tråden, ban min bruger.... Kunne ikke være mere lige glad på det her punkt nu...
Jeg kom her for råd og valgte efter talrige forsøg at følge et som blev overset og ikke hjulpet videre.....

Hyg jer.....

En skam det ikke gik.
Var ellers spændt på dit projekt, men som jeg skrev i et af de første indlæg, så lever janteloven i bedste velgående.
Hold hovedet højt og giv ikke op. 💪🏼💪🏼

@Kallespears - jeg har sendt dig et par PB, som du ikke har svaret på - vil du venligst det?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu