recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 55" 4K UHD OLED Smart TV B7 OLED55B7V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 55" 4K UHD OLED Smart TV B7 OLED55B7V

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 55" 4K UHD OLED Smart TV B7 OLED55B7V
    Sendt: 17-Juli-2018 kl. 17:40
Elgiganten har dette TV til 9999.00 kr 
skidt eller godt ?
Har nu et Philips 46pfl7695h_12_dfu_dan  fra 2009
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2018 kl. 18:35
Det er slet og skær et fantastisk TV. Der findes tonsvis af meget positive anmeldelser af netop dette TV.



Redigeret af vasif - 17-Juli-2018 kl. 18:36
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2018 kl. 18:53
Har det i 65” og det er rigtigt godt tv, imponerende godt billede.
Smart tv delen kunne dog godt være bedre og have flere apps, men det er til at løse med en Chromecast eller et Apple tv.
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2018 kl. 22:12
Jeg takker mange gange for jeres svar 
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2018 kl. 07:46
Ift. dit nuværende TV, så tror jeg, at du vil opleve en enorm forskel i billedoplevelsen.

Alternativt kan du overveje Panasonic EZ950, som også er et OLED-tv og leverer nogenlunde samme billedkvalitetet: https://www.pricerunner.dk/pl/2-3894862/TV/Panasonic-Viera-TX-55EZ950E-Sammenlign-Priser

Det er pt. 1000 kr. billigere, men har så ikke understøttelse for Dolby Vision-formatet. Hvis du bruger streaming-apps, så skal du også supplere med en ekstern løsning på Panasonics TV. Det synes jeg for så vidt også du skal med LG, men den har dog lidt flere tjenester indbygget.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2018 kl. 10:36
Jeg har deres C7 model som er magen til, og det er jeg MEGET glad for.

Dog er prisen på de 9999DKK ikke nogen speciel god pris, eller et specielt slagtilbud som de ofte får det til at lyde som.

Det har kostet 9999DKK i lang tid, og jeg syntes egentlig prisen er meget fair, det er bare mere så du ikke sidder og tænker at det er et vanvittigt "Slå til" tilbud.

Personligt håber jeg at enten C7 eller B7 kommer ned i 8k, da jeg så køber et til soveværelset også. 


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu