recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke finde Cromecast via computeren
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke finde Cromecast via computeren

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke finde Cromecast via computeren
    Sendt: 19-August-2018 kl. 13:30
Hej Alle
 
Jeg kan ikke finde min Cromecast når jeg søger på computeren.
Den virker fint fra alle husets Androidtelefoner.
 
Jeg søger via Crome browser på cromecast.com/setup
Crome browser er opdateret.
 
Kan jeg ikke have både telefoner og computer til samme cromecast?
Eller hvad gør jeg galt/gør ikke?Confused
Til top
2jur Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2jur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2018 kl. 15:45
Har du set i menuen. De 3 prikker i h.hjørne, der skal trykkes på cast.
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2018 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af 2jur 2jur skrev:

Har du set i menuen. De 3 prikker i h.hjørne, der skal trykkes på cast.
 
Altså mener du i Crome browseren?
 
Der er et Cromecast ikon, men der sker intet når jeg trykker på det.
Under indstillinger i Crome browseren (de 3 prikker) kan jeg ikke finde noget Cromecast?
 
Og når jeg søger efter Cromecasten via cromecast.com/setup, så siger den "ingen Cromecast fundet".Confused


Redigeret af Damhus - 19-August-2018 kl. 16:33
Til top
2jur Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2jur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2018 kl. 16:59

Ja, chrome browser.
I indstillinger (de 3 prikker) står der ikke chromecast, men cast. 
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2018 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af 2jur 2jur skrev:


Ja, chrome browser.
I indstillinger (de 3 prikker) står der ikke chromecast, men cast. 
 
Altså, nogen gange... For helvede..LOL
 
Tak, det virker..
 
Jeg synes stadig det er mærkeligt at jeg ikke kan finde den via setup, men pyt, det virker jo, hurra..Smile
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2018 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Oprindeligt skrevet af 2jur 2jur skrev:


Ja, chrome browser.
I indstillinger (de 3 prikker) står der ikke chromecast, men cast. 

 
Altså, nogen gange... For helvede..LOL
 
Tak, det virker..
 
Jeg synes stadig det er mærkeligt at jeg ikke kan finde den via setup, men pyt, det virker jo, hurra..Smile
setup virker kun når det skal sættes op. Og der CC dit eget netværk
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2018 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Oprindeligt skrevet af 2jur 2jur skrev:


Ja, chrome browser.
I indstillinger (de 3 prikker) står der ikke chromecast, men cast. 

 
Altså, nogen gange... For helvede..LOL
 
Tak, det virker..
 
Jeg synes stadig det er mærkeligt at jeg ikke kan finde den via setup, men pyt, det virker jo, hurra..Smile
setup virker kun når det skal sættes op. Og der CC dit eget netværk
 
Det giver mening.. Tak igen.. :-)
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2018 kl. 22:45
Jeg har det omvendte problem. Kan godt connecte via Chrome browseren på PC'en, men pludselig nægter den nu at connecte via iPhonen. Kan simpelthen ikke finde eller tilføje den længere i Google Home app'en, selvom  den viser de sædvanlige wallpapers på skærmen og er connectet til routeren?? 


Det er faktisk en ombytter fra en anden Chromecast jeg indleverede på garantien for nogle uger siden, der ligesom denne, konstant smed forbindelsen til PC/smartphone. Drønirriterende, når det ellers har fungeret fint tidligere og jeg ingen ændringer af andet udstyr har haft
Til top
Tom-H Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2017
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tom-H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 00:24
Oprindeligt skrevet af Tavruz Tavruz skrev:

Jeg har det omvendte problem. Kan godt connecte via Chrome browseren på PC'en, men pludselig nægter den nu at connecte via iPhonen. Kan simpelthen ikke finde eller tilføje den længere i Google Home app'en, selvom  den viser de sædvanlige wallpapers på skærmen og er connectet til routeren?? 


Det er faktisk en ombytter fra en anden Chromecast jeg indleverede på garantien for nogle uger siden, der ligesom denne, konstant smed forbindelsen til PC/smartphone. Drønirriterende, når det ellers har fungeret fint tidligere og jeg ingen ændringer af andet udstyr har haft


Prøv genstarte chromecasten, nogen gange kan det hjælpe hvis den ikke vil sende til den fra mobilen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu