recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken pladespiller skal jeg vælge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken pladespiller skal jeg vælge?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 17:49
Hej Tine

Dette er et virkeligt godt tilbud fra Komplett, på en rigtig god begynder pladespiller:


Vær dog opmærksom på at der kræves en ekstern pladespiller forstærker.

Mvh. Jacob




Redigeret af Jamic - 21-August-2018 kl. 17:57
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 18:18
Uden diskussion ville jeg nok også vælge Regaen, at den så sælges til den laveste pris af de aktuelle modeller, gør det til en no brainer.
Her er et link til et udvalg af de bedste pladespillere under 500 $, hvor Regaen står som den dyreste, til en pris af 475 $ og de andre koster omkring 300 $, så ingen tvivl om, det er bang for the bucks...


Har din forstærker ingen pladespiller-indgang (RIAA), kan de købes fra omkring 200 kr. og op (meget op):


Hvor god den RIAA er, som sidder i de modeller, der kan tilsluttes direkte til en RCA-indgang, ved jeg ikke...


Redigeret af Supergris - 21-August-2018 kl. 19:08
Til top
beamer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beamer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2018 kl. 08:21
Kig på dba.dk
Der er mange som mener, at deres kære pladespiller ikke skal bruges mere. Kig efter noget halvautomatisk med direct drive. Direct drive er godt, fordi der ikke er nogen rem, der skal skiftes.
Der er f.eks. en scandyna, en technics. Til under en tudse. Så sæt en god ortofon pickup på. Jeg anskaffede en pioneer for nogle år siden på dba, satte min ortofon på.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu