recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - infuse med atmos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

infuse med atmos

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: infuse med atmos
    Sendt: 17-September-2018 kl. 09:46
Nu når det nye tvos er ude. er der nogle med infuse og plex, som har testet Infuse med atmos for hvis den kan det. så er jeg et godt stykke tættere på atv 4k, end nogensinde før
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2018 kl. 10:02
Der har ikke været nogen opdatering til Infuse endnu. Hvis det kommer til at virke med Infuse, så kommer det i hvert fald ikke før en opdatering.

Og er det nye tvOS ude endnu? Prøvede lige at tjekke for en opdatering. Der var ingen og jeg står stadig på 11.4.1.

Redigeret af Nagash - 17-September-2018 kl. 10:04
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2018 kl. 10:11
Det bare den beta test jeg så. Så jeg tænkte om nogle havde haft testet på den færdige tvos 12
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2018 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Det bare den beta test jeg så. Så jeg tænkte om nogle havde haft testet på den færdige tvos 12

Mener det er imorgen tvOS 12 udkommer.
Infuse har ikke atmos endnu, men de er normalvis ret hurtige til at implementere features, så mit gæt er at der meget snart er atmos på Infuse 
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2018 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Nu når det nye tvos er ude. er der nogle med infuse og plex, som har testet Infuse med atmos for hvis den kan det. så er jeg et godt stykke tættere på atv 4k, end nogensinde før

Apple har kun lavet Atmos understøttelse for VOD tjenester (Netflix, iTunes, etc..), ikke for lokalt streamet indhold, som Infuse bruges til.

Om det kommer senere.., måske??
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2018 kl. 10:38
Nå ja så bliver jeg hvor jeg er
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 12:48
Udviklerne hos Infuse skriver sådan her. Så afvent indtil videre. 

"Unfortunately, the Atmos support Apple has available in 12.0 is limited to VOD services that serve content via HTTP Live Streaming (HLS). In essence, all an app like Netflix needs to do is start serving up Atmos content, and it will start working.

We've requested more versatile ways of utilizing Atmos on the Apple TV, and Apple has told us they are ‘working on it’ but declined to provide an ETA.

This could be a situation similar to last year where Apple added manual frame rate switching in 11.0, and then followed that up with automatic switching in 11.2.

Time will tell, but for now we're keeping our fingers crossed."

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Udviklerne hos Infuse skriver sådan her. Så afvent indtil videre. 

<p style="-sizing: border-; margin: 0px 0px 15px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; line-height: 21px; font-family: "Helvetica Neue", arial, sans-serif; color: rgb42, 46, 46;"><i style="-sizing: border-;">"Unfortunately, the Atmos support Apple has available in 12.0 is limited to VOD services that serve content via HTTP Live Streaming (HLS). In essence, all an app like Netflix needs to do is start serving up Atmos content, and it will start working.

<p style="-sizing: border-; margin: 0px 0px 15px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; line-height: 21px; font-family: "Helvetica Neue", arial, sans-serif; color: rgb42, 46, 46;"><i style="-sizing: border-;">We've requested more versatile ways of utilizing Atmos on the Apple TV, and Apple has told us they are ‘working on it’ but declined to provide an ETA.

<p style="-sizing: border-; margin: 0px 0px 15px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; line-height: 21px; font-family: "Helvetica Neue", arial, sans-serif; color: rgb42, 46, 46;"><i style="-sizing: border-;">This could be a situation similar to last year where Apple added manual frame rate switching in 11.0, and then followed that up with automatic switching in 11.2.

<p style="-sizing: border-; margin: 0px 0px 15px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; line-height: 21px; font-family: "Helvetica Neue", arial, sans-serif; color: rgb42, 46, 46;"><i style="-sizing: border-;">Time will tell, but for now we're keeping our fingers crossed."

åh okay tak for info. For hvis det sker, så må fruen og jeg bide i det sure æble. Mest fruen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu