recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3's dækning kan den matche Telia/Telenor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3's dækning kan den matche Telia/Telenor?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3's dækning kan den matche Telia/Telenor?
    Sendt: 24-September-2018 kl. 20:13
Hej,

Jeg har idag Telia og er okay tilfreds med det. Overvejer dog at skifte til 3 for at få muligheden for E-Sim.

Men hvordan er 3's netværk efterhånden? Kan det matche Telia?. Her tænker jeg nok ikke så meget i byerne men mere på landet og på tog strækninger igennem Jylland, fyn, sjælland.

Yderligere har 3 mere fordelagtig "dækning" i udlandet end Telia? Altså hvor man ikke skal betale ekstra for Data mm.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2018 kl. 21:25
Glem det! 3s dækning er uden for byerne ofte ekstremt ringe. Jeg nåede at køre på 3s net i 2 uger, så skiftede jeg tilbage hvor jeg kom fra. I store områder i det midtjyske, er der slet ingen dækning. Telia/Telenors kombinetværk er stort set på højde med TDCs.

Redigeret af Flippo - 24-September-2018 kl. 21:26
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Online
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2018 kl. 06:54
Vi har haft Oister i  knap 1,5 år men dropper det nu. Selv her i Silkeborg er signalet ringe. Min datter har lige været på efterskole hvor der også var problemer med dækningen.
Har haft Telia på min arbejdsmobil, som har været OK. Så familien skifter til Duka nu som køre på Telia/Telenor's netværk. Duka har meget EU data i deres abb. Derfor blev det dem


Redigeret af kim.t - 25-September-2018 kl. 06:56
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu