recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Office 365: Billigste til eksisterende abonnement
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Office 365: Billigste til eksisterende abonnement

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 11:34
https://www.version2.dk/artikel/forbrugerraadet-taenk-man-skal-vaere-godt-tosset-ikke-at-koebe-billige-windows-licenser-paa

Man kan jo også sige at MS selv burde gøre en indsats for at stoppe salg på ebay og Amazon, hvis de mener det er ulovligt.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 12:01
Ja det er fuldt lovligt at købe på eBay. Problemet med Office 365 er at det IKKE kan lade sig gøre at få det på egen e-mail. Det står der typisk også hvis man læser hele teksten på eBay
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 13:30
Jeg har jo bare købt en Office 2016 til 70 kr. 

Her får man en aktiveringsnøgle og så er det oppe og kører. Og de 70 er for livstid.

Jeg har så ikke noget Onedrive.
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Jeg har jo bare købt en Office 2016 til 70 kr. 

Kan du sende mig et link på PB?
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 21:29
Jeg har fundet en løsning: Office 365 University. Det koster 699 kr for 4 år. Min kone er studerende. Så må vi se på det igen om 4 år.

Det er dog kun til installation af Office på to windows enheder. Men det er ikke noget problem.

Mange tak for de bud der er kommet.


Redigeret af Silentbob - 22-Oktober-2018 kl. 21:29
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af Preps Preps skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Jeg har jo bare købt en Office 2016 til 70 kr. 

Kan du sende mig et link på PB?

Prøv at søg på ebay.de på office 2016 professional plus

Det er snart et år siden jeg købte, så det er nok andre udbyder idag.
Til top
frsch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-August-2012
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frsch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 22:43
Dem der sælger Office 365 til de helt billige penge sælger jo en bruger der tilknyttet en eller anden volumen licens, om det er lovligt eller ej skal jeg ikke gøre mig klog på. De skriver dog i bunden af deres annoce at det er helt lovligt og efter som at de bliver solgt fra bla. England så har jeg ingen grund til at tro at det ikke skulle være lovligt.

Jeg valgte så at købe en Activation Key (eller hvad du nu vil kalde det) til 5 brugere i 12 måneder. 
og det virkede og efter som de bliver tjekket af Microsoft, så er den helt iorden. 

https://www.ebay.co.uk/itm/Microsoft-Office-365-Home-1-Year-Subscription-for-6-users-PC-or-Mac-12-Months/283222423722?hash=item41f15f38aa:g:4rQAAOSwY3daZYC-:rk:10:pf:0 ;

Til top
oleahmed Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oleahmed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2018 kl. 12:40
Er det ikke kun Telenor som tilbyder Office gennem abonnementet?

Vi har 4 i familien som har været tilknyttet Telenor, men efter de satte prisen op, har vi skiftet til Oister, og det er endt med at være billigere hos dem samtidig med at jeg betaler 66 kr/måned for Office 365, som vi alle kan bruge, 1TB Onedrive til hver bruger.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2018 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af oleahmed oleahmed skrev:

Er det ikke kun Telenor som tilbyder Office gennem abonnementet?

Vi har 4 i familien som har været tilknyttet Telenor, men efter de satte prisen op, har vi skiftet til Oister, og det er endt med at være billigere hos dem samtidig med at jeg betaler 66 kr/måned for Office 365, som vi alle kan bruge, 1TB Onedrive til hver bruger.

Samtidig med de satte prisen op, fjernede de Office 365. Dem der har det får lov til at beholde det, men nye abonnementer får det ikke.

Vi har pt. 2 stk Telenor abonnementer der efter stigningen koster 360 kr.

Vi er skiftet til Oister plus Telmor med TV 2 Play Basis og HBO Nordic. Splitter man Office 365 University ud over de 4 år koster det 15 kr i måneden. Dvs vi sidder for 315 kr i måneden.

Så vi har fået TV 2 Play Basis og HBO Nordic og sparer samtidig 45 kr i måneden.


Redigeret af Silentbob - 23-Oktober-2018 kl. 20:40
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu