recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone, black friday
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone, black friday

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone, black friday
    Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 12:59
Nogen der kan huske om der plejer at være rabat black friday på de nyeste Iphone modeller eller det primært er de ældre modeller?
(i år er det d. 23. nov)

Overvejer en Iphone XS 64 eller en Iphone X 64.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 13:25
mindes at det nok mest er de gamle modeller, de køre black friday på. men er ikke helt sikker.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 07:49
Black friday er enormt hypet.

De fleste tilbud er ikke bedre end det man normalt finder.

Mange butikker benytter sig af hypen til at skille sig af med gamle varer.

Det gælder også IPhones.
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 08:26
A hva?

Så en Iphone 5 med en besparelse på 4000kr ift nypris (da den kom frem for 6 år siden) er ikke en god handel?

Så sidder man her en mandag morgen og føler sig snydt ;)

Min måde at sige Black Friday = spild af tid da det yderst sjældent er billigere end ellers
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 17:24
Hvis XS 64 kan fås til ca. 7000 kr. (Jeg ved ikke om det er sandsynligt).
holdt op mod X 64 til fx 4000 kr. (hvis det bliver tilbudsprisen)
Hvad ville I vælge, hvis det skulle være en af de 2 valgmuligheder.

Det haster ikke med skiftet. Jeg venter og ser hvad der byder sig om 1 måneds tid. 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2018 kl. 17:41
Det kommer på ingen måde til at ske at du kan få en Xs til 7000 når den billigste koster 8900 - den eneste måde du kan få en så billig model på er ved at teleselskaberne laver noget mobilrabat (og du dermed er pålagt et abo på mindst et par hundrede også, så snart du vælger billigere abonnementer, så ryger rabatten også kraftigt ned) - 

Apple sælger ikke officielt X længere via dem selv - det er kun forhandlere der har adgang til dem. (så enten teleudbydere eller IT-forhandlere som er Apple partnere)

Det er ikke forhandlere der tjener på Apple udstyr - det er kun apple selv.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7863
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2018 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Black friday er enormt hypet.

De fleste tilbud er ikke bedre end det man normalt finder.

Mange butikker benytter sig af hypen til at skille sig af med gamle varer.

Det gælder også IPhones.

Det er jeg nu ikke helt enig i. Hvis jeg sidste år havde ventet de 3-4 uger til Black Friday med at købe mit nye fjernsyn, kunne jeg have sparet 4000,- I stedet købte jeg en bunke film, som tilsammen var tæt på halv pris på Black Friday, som dagen før.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu