recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google Home og Hue
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google Home og Hue

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 13:07
Oprindeligt skrevet af AndyJeps AndyJeps skrev:

Gi dem nu noget tid for pokker...

Det er jeg enig i. Men Google kunne i det mindste informere om det, så folk ikke sidder og bliver frustreret og roder i deres opsætninger helt unødvendigt, når det så viser sig, at det er/må være google der laver ged i det. 
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


Det blev forvirrende. Du spørger hvordan du sætter dit Hue op til at fungere med google home. Og slutter af med, at du ikke gider købe en home før det virker. 
For det første - uden en Home er du allerede i gang med at skabe problemer. For du kan ikke angive den af gode grunde, og heller ikke vælge dansk. 

Det kan jeg da sagtens over min telefon.. Det er jo netop der, jeg bruger det, og når det spiller vil jeg købe en home enhed, da ikke før.. 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 15:49
Beklager, det er lidt forvirrende fordi der både er en app og device der hedder det samme, nemlig Google Home. 
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af AndyJeps AndyJeps skrev:

Gi dem nu noget tid for pokker...
Giver dig helt ret, vi skal vente med at beklage os indtil enhederne understøtter Dansk og sælges som værende klar til dansk sprog.
At det virker den ene dag og ikke den anden, det er hvad der kan forventes sålænge de ikke er klar til dansk sprog og salg i Danmark................eller noget


Redigeret af ridderdk - 25-Oktober-2018 kl. 19:04
Til top
nuri58 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Februar-2010
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nuri58 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2019 kl. 23:23
tja jeg har spildt dagen med hue. Har sat en ny V2 bridge op. Måtte skille alle lamper ad for at finde serie
numre. nå fred være med det. Men nu virker Google home ikke. Intet konfigureret. Har fjernet Gl. Bridge og sat ny ind i hue account. Men den kan simpelthen ikke acceptere min konto. Hvad gør man så? 


Redigeret af nuri58 - 16-Februar-2019 kl. 23:25
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu