recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV lyd + musik streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV lyd + musik streaming

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hkochnielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hkochnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV lyd + musik streaming
    Sendt: 13-November-2018 kl. 08:44
Jeg er på udkig efter et nyt lyd setup. Det skal dels bruges til mit TV og dels bruges til min musik; mit primære fokus er god stereo lyd, og ikke surround.

Lige nu har jeg kig på nedenstående - det ville være fint at holde det på 10.000 kr. budgetmæssigt.

NAD AMP1

Dali Oberon 3 eller B&W 686

Det jeg primært forsøger at opnå : 
- generelt få lyd fra mit samsung TV ud via højttaler systemet (alm. tv kig og film); her har jeg en Chromecast Ultra siddende, som jeg bl.a. bruger til Netflix, lejefilm, osv.
- kunne streame med chromecast audio til systemet; alt min musik ligger p.t. på Google Play Music

Mine spørgsmål: 
  • Nogle der har viden eller erfaring med AMP1? Jeg kan ingenting finde online .. måske er det en meget ny forstærker og eventuelt også kun bygge til DK/Hifiklubben?
  • Alternativer på forstærkersiden ? Det gør ikke noget det er stilrent :)
  • Andre der har en af de to højttalere? 
  • Hvor meget vil det hjælpe med f.eks. en 8 tommer subwoofer (Dali har bl.a. en); og er det mon nødvendigt ? 




/Henrik Koch Nielsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu