recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR netradio ustabilt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR netradio ustabilt?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SHA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2018
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SHA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 19:04
Jeg kan stadig ikke høre hverken p3 eller p7MIX uden konstante udfald ( server error ) eller den skifter til en anden station. Hører jeg radio Freja også i 192 kbit er der ingen problemer overhovedet 😊
Til top
SHA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2018
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SHA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 20:23
Tror muligvis jeg har fundet en løsning på problemet. 

Fandt ud af det åbenbart er muligt selv at oprette radiostationer. Inde på Vtuners hjemmeside. Eller radiodenon.com som Denon kalder deres netradio service. Der kan jeg oprette stationerne med URL jeg har fundet på DR’s hjemmeside. Direkte fra deres servere. 

Giver det et par dage til at afgøre o, det var løsningen, men det har kørt fejlfrit i en time nu. 😁
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 20:57
så det er dit anlæg der er problem med og ikke DR netradio - go figure.
Til top
SHA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2018
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SHA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 20:59
Det er vel Vtuner der på en eller anden måde fejler. Kan ikke se hvordan fejlen skulle ligge her i stuen ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu