recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR er nu på Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR er nu på Sonos

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Wagner545 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-September-2011
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wagner545 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2018 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af Wagner545 Wagner545 skrev:

Min account står allerede til Danmark. Men jeg bor i Sverige nu. Tænker at det må være muligt...



Jeg har fået bekræftet af Sonos Community at der er Georestriction på. Så det er ikke muligt at få DR Radio i andre lande end Danmark. 
Network & Home automation is the shit!
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2018 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af ricas ricas skrev:

Hej,

Jeg kan ikke finde DR på hverken WIN 10 eller IOS (Ipad); jeg kan se de mange tjenester men ikke DR eller Sonos Labs ? Er der nogen der kan fortælle mig hvordan ?

På forhånd tak

På IPad, tryk på de tre prikker nederst til højre
... Mere
Vælg Tilføj musiktjenester.
Der er DR i midten et stykke nede.


Redigeret af Brixen - 25-November-2018 kl. 10:41
Venlig hilsen
KB
Til top
gah Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2013
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2018 kl. 11:39
Du kan ikke tilføje / fjerne stationer i Windows, det ændrede Sonos vidst nok ved den sidste opdatering.
Ang. Ios så skal du have den sidste nye Ios og Sonos app. på iPad’en.
Hvis disse kriterier ikke er opfyldt, så kan du sikkert ikke se DR under tilføj musiktjenester.
Til top
gah Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2013
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2018 kl. 11:51
Hej Wagner545.
Jeg kan se at du på Sonos forummet svarer, at så vil jeg fortsætte med at bruge TuneIn, blot til orientering, hvis at du bruger DR’s direkte links så får du en bedre lydkvalitet.
Men for at få nytte af dette så kræver det at “ørerne er skruet godt på” og at du ikke kun lytter via en af de små højtalere som play1.
Jeg vil dog lige sige, at jeg ikke ved om de direkte links også er spærret af geoblokking.


Redigeret af gah - 25-November-2018 kl. 11:54
Til top
ricas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Januar-2004
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ricas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2018 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af ricas ricas skrev:

Hej,

Jeg kan ikke finde DR på hverken WIN 10 eller IOS (Ipad); jeg kan se de mange tjenester men ikke DR eller Sonos Labs ? Er der nogen der kan fortælle mig hvordan ?

På forhånd tak


På IPad, tryk på de tre prikker nederst til højre
... Mere
Vælg Tilføj musiktjenester.
Der er DR i midten et stykke nede.



Tak for svar; jeg har sidste opdatering på både IOS og SONOS app - men ingen DR ?
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2018 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af gah gah skrev:

Du kan ikke tilføje / fjerne stationer i Windows, det ændrede Sonos vidst nok ved den sidste opdatering.
Ang. Ios så skal du have den sidste nye Ios og Sonos app. på iPad’en.
Hvis disse kriterier ikke er opfyldt, så kan du sikkert ikke se DR under tilføj musiktjenester.
Jeg har selv tilføjet DR Radio gennem Sonos på Windows 10, så jo, det kan man godt. Jeg skulle dog ind i "Administrer" -> "Indstillinger for tjenester..." -> "Sonos Labs" for at finde DR Radio.
Til top
Duffy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Duffy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2018 kl. 18:35
Hvor finder jeg min indstilling for land i App eller Win10?
2 x SONOS S5 player
2 x SONOS Zoneplayer 120
2 x SONOS Zoneplayer 90
1 x SONOS CR100 controller
1 x Ipone
1 x Ipone Touch
Til top
ricas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Januar-2004
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ricas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2018 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Oprindeligt skrevet af gah gah skrev:

Du kan ikke tilføje / fjerne stationer i Windows, det ændrede Sonos vidst nok ved den sidste opdatering.
Ang. Ios så skal du have den sidste nye Ios og Sonos app. på iPad’en.
Hvis disse kriterier ikke er opfyldt, så kan du sikkert ikke se DR under tilføj musiktjenester.
Jeg har selv tilføjet DR Radio gennem Sonos på Windows 10, så jo, det kan man godt. Jeg skulle dog ind i "Administrer" -> "Indstillinger for tjenester..." -> "Sonos Labs" for at finde DR Radio.


Det har jeg også prøvet, der er DR heller ikke ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu