recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tidal Hifi til en lavere pris...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tidal Hifi til en lavere pris...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
alpha10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Juli-2008
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alpha10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tidal Hifi til en lavere pris...
    Sendt: 21-November-2018 kl. 13:14
Lad mig spørge direkte, hvordan får jeg Tidal Hifi til en lavere pris end 199 kroner om måneden? Kan se, at den amerikanske version kun koster 20 dollars = 130 kroner, det vil jeg gerne betale, men hvordan får jeg en amerikansk konto? Har prøvet med Tor browseren og en amerikansk IP, men det virker ikke? Har I nogle andre forslag?

Takker
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 17:33
Du skal være foreberedt på, at den amerikanske Tidal Hifi abonnement, har et andet musikudbud end det vi kender fra DK. 
Til top
alpha10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Juli-2008
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alpha10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2018 kl. 09:52
Dansk musik er ikke så vigtigt, hvis det er dét du tænker på?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2018 kl. 10:58
Europæisk musik.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2018 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af alpha10 alpha10 skrev:

Dansk musik er ikke så vigtigt, hvis det er dét du tænker på?

Der ligger selvfølgelig rigtig meget amerikansk musik af enhver slags, men det som dominerer de danske hitlister, kan ind imellem ikke findes. Og det er ikke kun dansk musik der mangler, men også amerikansk. Sikkert noget med rettigheder, som gør at nogle kunstnere ikke findes hos US Tidal. 

Deres playlister er også meget forskellige fra dem vi kender på den danske version, det kan så for nogle være et plus, men jeg var ikke imponeret.

Jeg har en ven i US, som betalte med sit kort, men jeg droppede kontoen fordi jeg bedre kunne lide den danske version.


Redigeret af Claus P - 22-November-2018 kl. 15:59
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 09:51
Betyder 70kr virkelig så meget for dig? For uendeligt meget musik.... Men hvis du er studerende eller kender en, koster det 99.
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2018 kl. 16:17
Køb et familieabonnement og del det med nogle andre. 
Til top
alpha10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Juli-2008
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alpha10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2018 kl. 10:48
Alle andre jeg kender kan sagtens nøjes med MP3 kvalitet, så kan ikke dele med nogen. Er desværre ikke studerende, så det tricks dur heller ikke.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu