recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Redigere 5100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRedigere 5100

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lars Olsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2004 kl. 15:43

Hej,

Navigations oversigten med de små titel/kapitel billeder er hurtigt blevet umulig at undvære inkl. de 2 knapper: "Navi mark" og "Chp mark" til at vælge titel billede og kapitel deling.

Indtil videre har jeg ikke oplevet nogle forskydninger ved sletning/flytning af markerede kapitler. Jeg har dog indtil nu kun gjort det på harddisken ved optagelse i MN22 eller højere og med still billede, hvor nøjagtigheden har været vigtig.

Efter hurtigkopiering til DVD-R (video-mode) bevares markeret titel billede og titel/kapitel opdeling (jeg troede kun de markerede kapitel billeder virkede i VR-mode).

Ved "Seamless Playback" Off, kan billedet godt fryse kortvarigt ved redigeringspunkter. Efter kopiering kan en klipning laves så præsis at den ikke kan ses (uanset Seamless playback").

/Lars O

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu