recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Microsoft Office:Bedste løsning til svigerforældre
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Microsoft Office:Bedste løsning til svigerforældre

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Microsoft Office:Bedste løsning til svigerforældre
    Sendt: 17-December-2018 kl. 10:50
Hej

Jeg har nogle svigerforældre, der ikke just er teknisk stærke, og derfor er det et krav, at de fastholder Microsoft Office (Fordi det ved vi hvordan virker), så derfor er goggle Docs, openoffice etc etc ude af billedet.

Men hvordan gør man det så billigst muligt, fordi jeg synes godt nok at omkring 550 kroner for at kunne anvende Outlook og word på deres ene windows bærbar er en kende pebret.

Men er der nogle reelle muligheder, som giver dem en mere "fair" pris, samtidigt med at de beholder adgang til Microsoft Office?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2018 kl. 11:21
Køb en licens til Office 2016 på Ebay.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2018 kl. 12:49
Ja - ebay - det er fuldt lovligt (søg her i forum efter tidligere tråde).
Koster ikke mange penge.
Kan nok købes for ca. 40kr - man får i løbet af ingen tid tilsendt en nøgle som skal bruges til at aktivere den version man downloader direkte hos Microsoft.
Og til den priser køber du bare en nøgle pr. computer - hvis de har flere.....


Redigeret af kim.t - 17-December-2018 kl. 12:50
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu