recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Huawei p20 lite. Hvad betyder det ikon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Huawei p20 lite. Hvad betyder det ikon

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Huawei p20 lite. Hvad betyder det ikon
    Sendt: 16-Januar-2019 kl. 17:06
Jeg har en Huawei p20 lite og abo hos Call Me.
Siden en systemopdatering for nogle dage siden har der været et ikon øverst skærmen, jeg ikke ved hvad betyder. Det står simpelthen HD. Det står lige ved siden af operatørnavnet øverst på skærmen.

Altså jeg ved godt at HD normalt betyder High Definition, men hvad betyder det i et mobil display. Betyder det at dækningen er god nok til at streame i HD eller hvad, eller at mit abo giver mulighed for det.
Kan man overhovedet se det på det her billede. Nu er jeg selvfølgelig hjemme, hvorfor telefonen er på WiFi, men når jeg er ude er jeg på 4G. Jeg ved ikke, om HD forsvinder et sted med dårlig dækning, det har jeg ikke konstateret.

Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2019 kl. 17:13
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2019 kl. 18:53
Okay.

Tak for svaret
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu