recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Infuse problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Infuse problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spmo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spmo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Infuse problemer
    Sendt: 17-Januar-2019 kl. 15:25
Hejsa
Jeg er løbet ind i et besynderligt problem med Infuse 5.9.2. Mit Apple Tv 4 og min Iphone kan lige pludselig ikke se denne maskine (win 7). Alle andre enheder på Infuse, såsom mine 2 NAS, min win 10 maskine kan den godt se og streame fra. Uden problemer.
 
Det mest besynderlige er, hvis jeg slår SMB over på Lecasy, Kan jeg se mapperne på maskinen, men får ikke lov til at gå ind i dem (ca. 8 mapper), men i én mappe kan jeg så godt få lov. Også at streame. Ubegribeligt.
 
Jeg formoder det må være noget med rettigheder, men hvorfor skulle disse lige pludselig være blevet ændret. Jeg har kørt med den nuværende opsætning i flere år. 
 
For fuldstændighedens skyld skal jeg lige nævne, at jeg i mandags downloadede det virtuelle Wordpress program, da jeg vil til at lege lidt med hjemmeside produktion. Og da omtalte er en virtuel version, er det spørgsmålet om det er denne, der har været inde og rode med nogle porte eller andet.
 
Foreslag til løsning af mit problem imødes med forventning.
 
Mange hilsner
Søren 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2019 kl. 06:37
Og du har tjekket der ikke er kommet en app update som har lavet et eller andet ved fil-protokollerne?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu