recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hovedtelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hovedtelefoner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
janushoi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Februar-2019
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janushoi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hovedtelefoner
    Sendt: 11-Februar-2019 kl. 08:05
Jeg ved ikke om det er det rigtige underforum, for der er nok ikke ligefrem tale om Hi-Fi.
Men det er måske her emnet passer bedst, trods alt.
 
Det drejer sig om et par hovedtelefoner af mærket SackIT, som hedder TouchIT.
 
Jeg har fundet en anmeldelse på Ekstra Bladet af dem, men der mente EB, at de strammede gevaldigt.
 
Efterfølgende har de så skrevet en ny anmeldelse, hvor firmaet nu skulle være kommet med en opdateret version, der ikke længere strammer.
 
Problemet er blot, at jeg ikke kan finde ud af om de hovedtelefoner man kan finde på webshops er den 'nye' eller 'gamle' version, ligesom jeg ikke kan finde oplysninger andre steder, om at firmaet bag skulle have lanceret en opdatereret version.
 
Jeg ved ikke om det er en lille 'sniger' fra Ekstra Bladet, der egentlig bare vil rette op på en forkert anmeldelse, eller om SackIT rent faktisk har rettet en fejl i deres produkt. (Som det måske fornemmes, har jeg ikke den store tiltro til Ekstra Bladet som sandhedsvidne..)
 
Jeg har for eksempel fundet dette tilbud hos WiFi-butikken, men hvis det er en gammel version, der strammer, ville jeg gerne undgå den.
 
Er der nogen der ved noget om det?
 
--
Janus
Til top
janushoi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Februar-2019
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janushoi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2019 kl. 11:24
Nåmennøhm..
 
Jeg kan da lige selv svare på den, så.
 
Jeg har ringet til SackIT og spurgt ind til det.
 
Det viser sig, at der rent faktisk er en lille forbedring i de senest producerede hovedtelefoner, hvor de har sørget for at bøjlen er en smule bredere.
Der er dog ikke tale om en ny version, men kun om en justering af den eksisterende. (Man skulle angiveligt selv manipulere de tidlige modellers bøjle, så de får samme fleksibilitet, som de nye har fra fabrikkens side.)
 
Hvis man ønsker en ny og forbedret TouchIT-hovedtelefon, skal man have fat i dem, der har serienumre fra "Touch16000" og opefter.
 
Jeg har indkøbt et sæt og de er rigtig udmærkede.
--
Janus
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu