recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Phillips hue tilbehør
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Phillips hue tilbehør

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr-Finkel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-September-2013
Sted: Højbjerg
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr-Finkel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Phillips hue tilbehør
    Sendt: 16-Februar-2019 kl. 09:26
Hej der. Jeg er i øjeblikket ved at lægge an, til indkøb af Phillips Hue. Jeg har overblikket over Phillips egne produkter i serien. I den forbindelse, vil jeg gerne hører om der findes andre gode produkter, der er kompatible og kan kobles på systemet. Links til en evt oversigt og selvfølge gerne jeres erfarrings input på konkrete produkter.
På forhånd tak.
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2019 kl. 09:38
Osram Ligthtify kan også benyttes. De har et plug/stik som jeg selv benytter til at kunne styre ikke-smarte lamper.

Og så skulle Ikea trådfri også kunne bruges, har dog ikke selv prøvet det endnu.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2019 kl. 20:08
Har flere produkter i serien TRÅDFRI fra IKEA i familiens setup af Philips Hue.
 
De skal "indmeldes" til Philips Hue ved, at holde pæren eller tænd/sluk enheden hen til HUB og søge efter produktet. Når den blinker, så er den godkendt af Philips Hue.
 
Men brug søgemaskinen GOOGLE - den er din ven her.
 
God fornøjelse.
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu