recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Balancering af pick-up arm Beogram tangential
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Balancering af pick-up arm Beogram tangential

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jens albrechtsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Februar-2019
Sted: Jelling
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Balancering af pick-up arm Beogram tangential
    Sendt: 16-Februar-2019 kl. 10:20
Hej. Har købt en beogram TX, hvor pick-up armen ikke vil sænke pick-up'en helt ned til pladen. Jeg forsøger at fejlfinde og har brug for lidt hjælp :-) Har i servicevejledningen fundet frem til at armen skal balanceres ved at rykke vægtklodsen bag pick-up armen, MEN uanset i hvilken position jeg sætter vægtklodsen i, så kan jeg ikke få balance i armen. Jeg gør nok noget galt, men hvad? Håber der er en der kan hjælpe mig på vej tilat få balanceret pick-up armen korrekt. TAK

Til top
S.K Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2015
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2019 kl. 12:50
Hej Jens.
Det er nok desværre ikke bare en justering, det lyder for mig som grammofonen er defekt.
Jeg har set lignende fejl tidligere.
Det er heller ikke noget du kan fikse selv, få en reperatør til at se på den,
Og tjek om han har erfaring med b&o grammofoner !

VH. Søren
Mvh. Søren
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2019 kl. 04:44
Jeg vil også sige at det tyder mere på en defekt end justering.

Der må være nogle herinde, der kan anbefale et godt værksted.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu