recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Messenger-videoer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Messenger-videoer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Messenger-videoer
    Sendt: 16-Februar-2019 kl. 17:43
Hvis jeg sender små videoer over Facebook-messenger til mine venner, bliver videoerne så gemt på selve mobilen, eller afspilles alle videoer kun fra nettet?
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2019 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af Among Among skrev:

Hvis jeg sender små videoer over Facebook-messenger til mine venner, bliver videoerne så gemt på selve mobilen, eller afspilles alle videoer kun fra nettet?

Det må vel foregå på samme måde som når man sender billeder via Messenger. At man kan se dem fra nettet, og så derefter selv bestemme, om man vil downloade dem.

Men om man i det hele taget KAN downloade videoer fra Messenger, ved jeg ikke - man kan i hvertfald ikke fra nogens Facebook-sider. Der er det kun billeder, man kan hive ned.

Skal det være muligt for modtagerne af videoerne at downloade disse, så var det nok bedre at uploade dem til et online-lager og så give dem et link dertil, via Messenger.


Redigeret af mnielsen - 16-Februar-2019 kl. 18:47
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu