recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med Lenovo Tab 4 8 Plus/Galaxy Tab S2/3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaring med Lenovo Tab 4 8 Plus/Galaxy Tab S2/3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JLee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JLee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med Lenovo Tab 4 8 Plus/Galaxy Tab S2/3
    Sendt: 19-Februar-2019 kl. 19:12
Hej, 

Jeg ønsker mig en 4G tablet, der kan køre spil uden at crashe og har batteri nok til en heldagstur i tog/fly.

De vigtigste ting er, at den kan trække "evighedsspil" såsom The Tribez og Merge Dragons uden problemer, at den holder batteri - også under standby, at den er relativt let og har 4G og fingeraftrykslæser. Prisen har også en del at sige, hvorfor Tab S4 ikke er inde i overvejelserne. Det er faktisk også en ting, at lysstyrken kan skrues ned til sengetidsbrug. Hvis disse parametre ville være sammenlignelige med min S7 mobil (nougat), er det nok fint. Kan bare ikke overskue, hvad ratioen for skærmstørrelse og batteritid er, når man skalerer op til en tablet med en helt anden processor...

Det er ikke vigtigt med lydkvalitet, kameraer, designoplevelse - foretrækker faktisk let plastic fremfor fancy glas eller andet.

Jeg har kigget på følgende - helst i 8", men omkring 10" kan også gå an, hvis den er let nok:
Samsung Galaxy Tab S2 (2016) LTE - uden fingeraftrykslæser, såvidt jeg kan se :/
Samsung Galaxy Tab S3 LTE - i den dyre ende, men måske et plus med S-pen - uvidst om jeg har det behov...
Lenovo Tab 4 8" plus LTE - mange har rapporteret problemer med connectivity til WIFI samt, at den ødelægger SD kort. Jeg ved ikke, om der også er problemer med 4G connectivity. Der er også noget med, at den låser efter opdatering af OS. Hvis ikke, den havde disse problemer, ville jeg købe den pga. prisen.
Huawei Mediapad M5 LTE - har aldrig haft Huawei før og kan ikke finde ud af, om jeg ville savne jackstik...

I må meget gerne dele jeres erfaringer - specielt hvis I har "længere" tids erfaring med nogle af de ovennævnte enheder.

På forhånd tak :)

Samsung UE40ES7005XXE
Panasonic DMR-BCT820 DIGA
Panasonic DMR-EH770 DIGA
Panasonic DMR-EH63
Samsung SMT-H3126
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu