recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV med ind bygget parabolmodtager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV med ind bygget parabolmodtager

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
momme8600 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2019
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér momme8600 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV med ind bygget parabolmodtager
    Sendt: 21-Februar-2019 kl. 17:59
Jeg har et sommerhus som et par måneder udlejes til tysker :-)
I dag har jeg en “tysker” parabolmodtager, men overvejer at købe et samsung UE40MU6475, som efter jeg kan se har indbygget parabolmodtager DVB-s2.. så skal der kun bruges en remote ...  nogle er har erfaringer og er det nemt at hente kanaler ned på den måde?

fordele?  ulemper?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2019 kl. 22:58
Det er præcis ligeså nemt som med en separat modtager. Ulempen er, at man ikke kan blande kanalerne i én kanalliste, så man skal via TVets menu selv skifte mellem DVB-T og DVB-S kanallisterne. Det synes jeg er rimelig irriterende. Det vil tyske turister sikkert ikke synes, da de formentlig kun vil se DVB-S kanalerne fra parabolen.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu