recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DENVER DVDrecorder i Kvickly !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDENVER DVDrecorder i Kvickly !

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2004
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Emne: DENVER DVDrecorder i Kvickly !
    Sendt: 13-August-2004 kl. 22:12
I næste uge kører Kvickly frem med et supertilbud som de kalder deres Denver 104 DVDrecorder.
Jeg vil på det kraftigste fraråde at investere i denne maskine. Til alle der overvejer køb af denne maskine vil jeg anbefale først at læse den kritik, her i Forumet, der har været af maskinen dengang den var til salg i Netto. Jeg har selv haft den hjemme og konklusionen : den er elendig!
Kvickly sætter den til 1999 og skriver SPAR 1000 - hvilket også må siges at være en fuldstændig hen i vejret førpris !!
Jeg skal dog lige indskyde at Kvickly kalder deres maskine 104, mens Netto kaldte deres 105, men personligt kan jeg ikke se forkellen - er der nogen der ved det om der er forskel?
Jeg har ikke det fjerneste imod Kvickly - dette er udelukkende en advarsel mod Denver-maskinen på baggrund af egne og andres erfaringer.
Mvh
/1000
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 654
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2004 kl. 23:39
Så vidt jeg ved er den maskine i Kvickly en Lumatron.. Samme front design, men indmaden kan da være en helt anden eller?
Til top
Morten B Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2004 kl. 23:58
med den erfaring jeg har med lumatron receiver, så er den sikkert 999 gange dårligere end Denver.... det er højest sandsyndligt den samme hardware, måske med andre logo'er i firmwaren
Morten B

Til top
papabear Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2004 kl. 07:57
Oprindeligt skrevet af Morten B Morten B skrev:

med den erfaring jeg har med lumatron receiver, så er den sikkert 999 gange dårligere end Denver.... det er højest sandsyndligt den samme hardware, måske med andre logo'er i firmwaren


OK - samme hardware, samme software, blot andre logo'er - hvordan kan den ene så være 999 (eller blot en anelse) dårligere end den anden?
by PapaBear
(- som mangler afsnit 2 og 19 af 'Allo 'Allo samt BlackBooks afsnit 2 - anyone??)


Til top
Morten B Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2004 kl. 11:22

jeg købte engang i et øjebliks svaghed en lumatron receiver i kvickly ekstra. jeg har ALDRIG oplevet et så elendigt produkt før.

ac3 dekoderen virkede slet ikke, og der var så meget støj i udgangen at man ikke kunne holde ud at høre på den i "tomgang" derudover lød det som om signalet var transpoteret igennem en telefon.

det skal dog siges at den lignede og føltes umiddelbart som en million.

Morten B

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu