recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony AF9 og drtv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony AF9 og drtv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jklarsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Januar-2019
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jklarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony AF9 og drtv
    Sendt: 12-Marts-2019 kl. 12:27
Hej Recordere.

Jeg har for et par uger siden fået ombyttet min A1 til et AF9 grundet pixelfejl. På mit A1 havde jeg adgang til drtv app'en. På AF9 kan jeg (desværre) ikke finde den. Nogle der har samme problem.

Jesper
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2019 kl. 17:16
Hvis der kommer et DRTV logo i nederste højre side når du er på en DR Kanal, åbnes det med tryk på rød taste
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2019 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvis der kommer et DRTV logo i nederste højre side når du er på en DR Kanal, åbnes det med tryk på rød taste
Det er jo HbbTV og kræver en form for antenne tilsluttet. Det er jo ikke det han eftersøger, men en decideret app. 

Det undrer mig dog du ikke har den app.. Den er ellers også på deres AF8. 
 

Til top
Sterler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sterler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2019 kl. 20:07
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2019 kl. 17:44
Den burde ligge i featured apps (brug ikonen der står alene ude til venstre for at få adgang til alt i kategorien). Du kan med fordel tilføje den til "Next", så bliver den langt mere synlig lang højere oppe i hierarkiet.

Redigeret af TBC1 - 19-Marts-2019 kl. 17:46
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 10:19
Da det ikke er en rigtig "app", så kan den ikke fines i app-store, men kun under "featued", som TBC1 skriver. Det er noget Sony selv har lagt på, ligesom Samsung nu også gør på deres TV. Det er en halvhjertet løsning frem for at få den ægte DR TV app, som findes til Apple TV. Vi må håbe, at DR får fingeren ud og får lavet noget der virker for Android-folket.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Cyber Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Marts-2019
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 11:01
Jeg har for 2 dage siden købt et AF9 og står med et problem.

Mit kabel i væggen med HDMI er desværre gået i stykker så jeg er interesseret i en lyd streamning løsning til forstærkeren. Her tænker jeg via almindeligt airplay.

Er der nogen der har erfaring med at streame fra AF9, evt via airplay (apple tv) til forstærker og ud via kabler til AF9's center højtaler?

AG9 får jo Airplay 2, men det vil jeg ligesom ikke vente på :-/.

På forhånd tak.

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 20:36
AF9 får desværre ikke AirPlay 2, så dit forslag med ATV er nok bedste løsning for at få AirPlay. Du kan godt bruge TVet som højttaler, men du bliver nok skuffet med mindre dit referencepunkt er en billig Bluetooth-højttaler. Dertil bør du nok bruge “sluk skærm”-funktionen, så du ikke brænder noget fast på skærmen imens den spiller musik. Du kan ikke få lyd ud af den uden at TVet er tændt (heller ikke hvis man satte noget direkte i terminalerne bagpå).
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu