recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 55 B8 vs C8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 55 B8 vs C8

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Slotski Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slotski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 55 B8 vs C8
    Sendt: 21-Marts-2019 kl. 21:08
Jeg har besluttet mig at få et oled tv, og har fundet disse to tv til 8 og 9.000,- men har svært ved at bestemme mig. Hvad vil folk anbefale? Jeg har pt. ikke nogle 4K afspillere eller andet, men regner med det kommer. Er C8'eren bare bedre og kan det ses markant, eller er de "rimelig" identiske? :)
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 21:23
LG skriver selv om forskellen der ligger i processorkraft. B8 er nok ikke den man skal gå med hvis der satses på at se meget 4K HDR10+ eller Dolby Vision materiale.

Redigeret af Munch - 21-Marts-2019 kl. 21:24
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 22:24
Ser meget 4k HDR på mit B8.   

Det følger fint med
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2019 kl. 05:40
Det er stort set samme billede. Forskellen i processor har efter min erfaring ikke den store betydning.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu