recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan bruger jeg YouSee Kortet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan bruger jeg YouSee Kortet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xpress Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xpress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan bruger jeg YouSee Kortet
    Sendt: 30-December-2022 kl. 13:32
hej

jeg ville gerne se tv-kanal fra yousee på mit Samsung Q70AA 55 TV uden tv boks
jeg kan godt see grundpakke men ville gerne se de kode kanal
jeg har en Samsung CI adapter - 3709-001791  hvor jeg sætte kortlæsen fra yousee i
hvor jeg så igen sætter selv YouSee Kort i

skal man ind i nogel menu for at det til virke eller kan de 3 ting bare sætte om bag i tv og så virke det


https://yousee.dk/hjaelp/artikler/hvordan-bruger-jeg-yousee-kortet

https://www.av-cables.dk/ca-moduler/samsung-ci-adapter-3709-001791.html



Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2022 kl. 13:38
Det ser rigtigt nok ud og det burde uden videre virke, når du har lavet kanalsøgning.

Men er det YouSee Play, som du har? For det virker ikke med kortlæser i TV-skærme. YouSee er gået i gang med at udfase muligheden for at bruge TV-skærmes DVB-C tunere.
Til top
xpress Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xpress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2022 kl. 13:51
jeg har yousee bland selv 36  med en tvbox fra yousee

det er kanal som dem her jeg ikke kan se

tv2 zulu  tv3+ tv2 fri tv2 sport  skyshowtime 


Redigeret af xpress - 30-December-2022 kl. 13:51
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2022 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af xpress xpress skrev:

jeg har yousee bland selv 36  med en tvbox fra yousee

det er kanal som dem her jeg ikke kan se

tv2 zulu  tv3+ tv2 fri tv2 sport  skyshowtime 
Er det alle de kodede kanaler du ikke kan se, eller kun nogle af dem?
Hvis det kun er nogle af dem, kan det skyldes "utætte" antennekabler/stik, så der kommer indstråling fra andre radiotjenester på nogle af frekvenser. Wink
Mvh. JørgenT
Til top
xpress Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xpress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2022 kl. 17:06
jeg har lige for at vide de kort jeg har modtaget i dag første virke  fra tirsdag d. 3 januar 2023.  så jeg må vent lidt 
Til top
xpress Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xpress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2023 kl. 21:05
jeg prøve og for yousee tv-kort til og virke men for en besked

ci+modul eller smart card ikke fundet tjek om det er isat korrekt
 
jeg har prøve efter samsung ci adapter er sad i som det er  yousee kort og modul er også ene som kan siger hvad det kan være som give fejl 


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu