recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beosound 5 HDD udskiftning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beosound 5 HDD udskiftning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gliemann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Januar-2023
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gliemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beosound 5 HDD udskiftning
    Sendt: 28-Januar-2023 kl. 11:34
HDD på min Beosound 5 har et par gange kommet med fejl under opstart hvorfor jeg vil udskifte den med en SSD HD.

Jeg har forsøgt at åbne kassen ved at skrue alle skruer i bunden samt på bagpladen ud men det er som om at der er noget der binder/forhindre at jeg kan skille computeren ad.
Er der noget som har erfaring med dette eller er der noget jeg overser?

Jeg slukker for den om natten for at spare på strømmen da den er forholdsvis dyr at have kørende med de nuværende el priser.
Med en alder på 10 år kan en roterende HDD også være ved at være slidt.

Mvh Lars
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2023 kl. 14:09
På Hifi4all.dk er der en tråd om diy/selvbyg, som indeholder en masse B&O-relateret - eller spørg "Peter Pan" på Flatpanels. Jeg kan se, at han har skiftet en HDD i Beomaster 5 for flere år siden, så måske ved han noget.

Redigeret af longjohn2 - 28-Januar-2023 kl. 14:10
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu