recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor kan jeg ikke høre min pladespiller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor kan jeg ikke høre min pladespiller?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
KLI Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2023
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KLI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2023 kl. 07:31
Tak for tippet, pfugl, det skal jeg prøve snarest.

ClausBP, jeg har ikke fået det løst endnu, men giver en melding her når jeg har har prøvet pfugls metode.
Til top
KLI Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2023
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KLI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2023 kl. 18:19
pfugl, jeg fik endelig testet. Da jeg tog phono kablet ud af pladespilleren og holdt en finger på inderlederen i stikket af begge kanaler, gav den ganske rigtigt et 50 hz brum i højttalerne. Nu vil jeg prøve at teste pladespilleren.  Men hvad mener du helt præcis med "de 2 signalledere til pickuppen"? Der er jo 4 ledninger til pickup'en?

Mvh Klaus 
Til top
KLI Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2023
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KLI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2023 kl. 07:38
DOH!

Da jeg havde pladespilleren ude og gå alt nøje igennem, kunne jeg se at der lige nøjagtigt ikke var kontakt mellem pickupens stik og kabel for den hvide ledning - den var simpelthen hoppet af.

Jeg beklager ulejligheden for jer der har svaret, men er taknemmelig ikke desto mindre. Og så er jeg så glad for endelig at kunne høre mine plader. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu