recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juni-2010
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Surround problem
    Sendt: 26-Februar-2023 kl. 09:48
Hej!

Jeg er begyndt at opleve problemer med mit surround-setup.

Lyden ind imellem "skifter kanal", så alt signal pludselig kommer fra f.eks. baghøjtalerne
Let skratten i enkelte scener og kun fra den ene front højtaler
Det virker nogle gange som om lyd-niveauet stiger uden at der røres ved volumen-knappen.

Det sker primært ved streaming.

Er min receiver ved at stå af?
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2023 kl. 10:12
Som altid, i diverse fora: Husk at skrive navn og modelnummer på den / de dimser, der driller, så kan de, der har forstand på det, bedre hjælpe. Hvordan lyder det, når du drejer på lydstyrke-knappen? Hvæser den efter dig? Prøv, mens der er slukket, at drej den helt op og helt ned nogle gange, og se, om det hjælper. Husk selvfølgelig, at der skal være skruet ned, når du tænder.........
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juni-2010
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2023 kl. 10:56
Tak for svar!

Min receiver er en Denon AVR-X4300H og jeg streamer til et Samsung TV via en Apple TV.

Indtil videre har jeg ikke kunnet fremprovokere nogle af fejlene, heller ikke ved at skrue op og ned.

Jeg er igang med fejlfindingen, men det kunne være at der var nogen som kunne genkende symptomerne og indskrænke området lidt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu