recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - John Wick 4 bliver næsten tre timer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

John Wick 4 bliver næsten tre timer

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2023 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af Ham den anden Ham den anden skrev:

Oprindeligt skrevet af uffidon uffidon skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Snakker han også om en femte?


Jeg mener at Keanu Reeves har sagt at han bliver ved med at lave John Wick film så længe nogen ønsker at se dem Smile

Der kommer med stor sandsynlighed ikke en 5’er. Den var ok, som John Wick film nu er. Tju Bang og en masse tæsk til alt og alle, inkl. John Wick selv. Lige lovlig lang efter min mening.

Jeg tror du bliver skuffet.

https://www.imdb.com/title/tt12844100/?ref_=nm_flmg_unrel_3_act
https://www.imdb.com/title/tt7181546/?ref_=nm_flmg_unrel_1_act
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2023 kl. 12:21
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
ASKF Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Ålborg, DK
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ASKF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2023 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af oleahmed oleahmed skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Hvad er dommen så fra folk, som har set den?

Fucking amazing!! Den må gerne være længere endnu.. Jeg er mega frisk på en 5’er! ClapClapClapSmile

Så kan du jo håbe på der kommer en Directors Cut, for de skar den ca. en time ned. Wink

Der kommer en Ballerina spin-off film næste år og en The Continental miniserie til efteråret og det er jo planlagt at der skal komme en 5'er.

Læs mere her om hvad du har i vente.
Til top
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2022
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2023 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Ham den anden Ham den anden skrev:

Oprindeligt skrevet af uffidon uffidon skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Snakker han også om en femte?


Jeg mener at Keanu Reeves har sagt at han bliver ved med at lave John Wick film så længe nogen ønsker at se dem Smile

Der kommer med stor sandsynlighed ikke en 5’er. Den var ok, som John Wick film nu er. Tju Bang og en masse tæsk til alt og alle, inkl. John Wick selv. Lige lovlig lang efter min mening.

Jeg tror du bliver skuffet.

https://www.imdb.com/title/tt12844100/?ref_=nm_flmg_unrel_3_act
https://www.imdb.com/title/tt7181546/?ref_=nm_flmg_unrel_1_act

Men så er det bare ikke rigtig John Wick mere. Men man ved jo aldrig.



Redigeret af Ham den anden - 11-April-2023 kl. 20:48
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2023 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af Ham den anden Ham den anden skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Ham den anden Ham den anden skrev:

Oprindeligt skrevet af uffidon uffidon skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Snakker han også om en femte?


Jeg mener at Keanu Reeves har sagt at han bliver ved med at lave John Wick film så længe nogen ønsker at se dem Smile

Der kommer med stor sandsynlighed ikke en 5’er. Den var ok, som John Wick film nu er. Tju Bang og en masse tæsk til alt og alle, inkl. John Wick selv. Lige lovlig lang efter min mening.

Jeg tror du bliver skuffet.

https://www.imdb.com/title/tt12844100/?ref_=nm_flmg_unrel_3_act
https://www.imdb.com/title/tt7181546/?ref_=nm_flmg_unrel_1_act
Men så er det bare ikke rigtig John Wick mere. Men man ved jo aldrig.


Jeg vil da mene, at John Wick: Chapter 5 er så meget John Wick som John Wick kan blive. Ballerina er selvfølgelig en spin-off, men immervæk også med John Wick.



Redigeret af azrael - 12-April-2023 kl. 16:58
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2022
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2023 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Ham den anden Ham den anden skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Ham den anden Ham den anden skrev:

Oprindeligt skrevet af uffidon uffidon skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Snakker han også om en femte?


Jeg mener at Keanu Reeves har sagt at han bliver ved med at lave John Wick film så længe nogen ønsker at se dem Smile

Der kommer med stor sandsynlighed ikke en 5’er. Den var ok, som John Wick film nu er. Tju Bang og en masse tæsk til alt og alle, inkl. John Wick selv. Lige lovlig lang efter min mening.

Jeg tror du bliver skuffet.

https://www.imdb.com/title/tt12844100/?ref_=nm_flmg_unrel_3_act
https://www.imdb.com/title/tt7181546/?ref_=nm_flmg_unrel_1_act
Men så er det bare ikke rigtig John Wick mere. Men man ved jo aldrig.


Jeg vil da mene, at John Wick: Chapter 5 er så meget John Wick som John Wick kan blive. Ballerina er selvfølgelig en spin-off, men immervæk også med John Wick.


Kan næsten ikke kommenterer på dit opslag uden at spoile. Wink



Redigeret af Ham den anden - 14-April-2023 kl. 08:17
Til top
ASKF Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Ålborg, DK
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ASKF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2023 kl. 03:34
Oprindeligt skrevet af Ham den anden Ham den anden skrev:

Kan næsten ikke kommenterer på dit opslag uden at spole. Wink

Taget fra den wiki side jeg tidligere har linket til:

John Wick: Chapter 5

In August 2020, Lionsgate CEO Jon Feltheimer confirmed that a fifth film was also being developed. It was intended to be shot back-to-back with the fourth installment in early 2021, but in March 2021, Lionsgate opted to delay production and move forward with Chapter 4 first. In May 2022, Stahelski stated that while Chapter 4 has some "conclusion" elements to the story, there would be a fifth installment to the franchise. Following the release of the fourth movie, the filmmaker stated that he and Reeves wanted to complete some other projects, acknowledging that he would like to gain additional experience as a director, before continuing forward with another movie. Stahelski stated that though Chapters 4 and 5 were originally intended to be filmed back-to-back, he didn't feel like he could create two meaningfully successful and separate installments, without some time between each project to grow as a filmmaker; stating that once Chapter 4 is released months later in Japan, he and Reeves will discuss and map out the future of the John Wick movies. He later confirmed that he and Reeves, will remain involved in the additional projects of the franchise that are currently in development, though the premise for Chapter 5 is not mapped out yet. That same month, following the financial and critical successes of Chapter 4, producer Erica Lee stated that Lionsgate plans on green-lighting a fifth film among other projects currently in development.
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Wick#John_Wick:_Chapter_5
Til top
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2022
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af ASKF ASKF skrev:

Oprindeligt skrevet af Ham den anden Ham den anden skrev:

Kan næsten ikke kommenterer på dit opslag uden at spole. Wink

Taget fra den wiki side jeg tidligere har linket til:

John Wick: Chapter 5

In August 2020, Lionsgate CEO Jon Feltheimer confirmed that a fifth film was also being developed. It was intended to be shot back-to-back with the fourth installment in early 2021, but in March 2021, Lionsgate opted to delay production and move forward with Chapter 4 first. In May 2022, Stahelski stated that while Chapter 4 has some "conclusion" elements to the story, there would be a fifth installment to the franchise. Following the release of the fourth movie, the filmmaker stated that he and Reeves wanted to complete some other projects, acknowledging that he would like to gain additional experience as a director, before continuing forward with another movie. Stahelski stated that though Chapters 4 and 5 were originally intended to be filmed back-to-back, he didn't feel like he could create two meaningfully successful and separate installments, without some time between each project to grow as a filmmaker; stating that once Chapter 4 is released months later in Japan, he and Reeves will discuss and map out the future of the John Wick movies. He later confirmed that he and Reeves, will remain involved in the additional projects of the franchise that are currently in development, though the premise for Chapter 5 is not mapped out yet. That same month, following the financial and critical successes of Chapter 4, producer Erica Lee stated that Lionsgate plans on green-lighting a fifth film among other projects currently in development.
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Wick#John_Wick:_Chapter_5

SEMI SPOILER ALERT NEDENFOR!!!!!!!!






















Det ændre ikke på at jeg finder det besynderligt at kalde den John Wick 5 når nu 4'eren historien udspiller sig som den gør. Jo - hvis 5'eren bliver et tilbageblik på John Wick i sin ungdom og fortæller historien om hvordan/hvorfor han endte hvor han gjorde. Men lad det nu ligge. Kommer der en 5'er så gør der det. Om jeg skal se den må tiden vise. Det er ikke en must see film for mig som de 4 foregående heller ikke har været. 


Redigeret af Ham den anden - 14-April-2023 kl. 08:29
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 08:30
Det er fint du har lavet edit og skrevet spoiler alert, men det hjælper ikke når man har læst den notifikations email hvor der ikke stod spoiler alert.
Ret surt.
Til top
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2022
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af uffidon uffidon skrev:

Det er fint du har lavet edit og skrevet spoiler alert, men det hjælper ikke når man har læst den notifikations email hvor der ikke stod spoiler alert.
Ret surt.

Det beklager jeg.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu