recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbindelses issues - LinkSys WRT1900ACS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forbindelses issues - LinkSys WRT1900ACS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Enke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Marts-2023
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forbindelses issues - LinkSys WRT1900ACS
    Sendt: 23-Marts-2023 kl. 12:09
Kære alle,

I forbindelse med en flytning, så er jeg stødt ind i nogle udfordringer på forbindelsesdelen af mit WIFI.

Jeg sidder med en ældre model, linksys wrt1900acs, som har været super god for min tid i mindre lejligheder. Nu er vi flyttet over i noget lidt større, ca. 110. Vores nye lejlighed har fiber, men installationen er placeret dumt i den ene ende i garderoben.

Jeg oplever i den forbindelse problemer med min styrke på 2,4 og 5 GhZ forbindelse endda med risiko for, at den slet ikke vil opfange 5 GhZ på various enheder.

Jeg er derfor nysgerrig om jeres tanker - i og med det er en lejlighed har vi ikke de store muligheder i forhold til opsætning af wired forbindelser øvrige steder end ved fiberindgangen. Jeg har dog købt en powerline til tv'et, som gør forbindelse stabil her.

Vil Mesh i den forbindelse ikke være sagen eller skal router bare opgraderes? Jeg har ingen problemer wired eller lige ved routeren.

Jeg har ikke gode erfaringer med extenders, men måske jeg blot er blevet forkert informeret i min tid omkring produkter.

Vh, og tak for hjælpen.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2023 kl. 14:43
Har du overvejet at trække kabel (eller bruge powerline) og så placere router midt i lejlighed?

Eller at det er naboernes wifi der driller dig?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2023 kl. 15:46
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Eller at det er naboernes wifi der driller dig?

Hej.

Hvis det er naboens WiFi der driller dig, kan du prøve at skifter WiFi kanal?

Hilsen Carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu