recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Technics A800
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Technics A800

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Glazzy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-September-2021
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glazzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Technics A800
    Sendt: 25-Marts-2023 kl. 18:46
Hej forum

Jeg vil høre om der er nogen der har disse hovedtelefoner og om deres erfaringer med dem. 

Jeg fik et par i julegave og er ret glad for dem. Der er dog dukket et problem op.

Jeg pendler dagligt i tog og bruger dem derfor mindst 1 time om dagen. Efter kort tid begyndte de at skratte lidt når det bumpede i toget. Men kun når ANC var slået til. Det er ikke alle IC3 tog der bumler lige meget, så slog det lidt hen i starten da det ikke var hver dag problemet opstod. Men det blev hurtigt dagligt og jeg indleverede dem til reparation i Elgiganten. Det er nu en måned siden og jeg var nede og øffe igår over de ikke var kommet tilbage. De sagde at var de der ikke tirsdag kunne jeg få et nyt par eller penge tilbage. 

Her kommer mit dilemma, er det her et kendt problem med dem? For de skal primært bruges til tog brug og jeg valgte dem ud fra den gode anmeldelse de fik her på siden og deres virkelig gode batteritid (efter 2 måneders brug var de på 25% strøm efter opladning første juledag). 
Jeg er blevet i tvivl om jeg skal tage imod et par nye eller penge retur, jeg forventer ikke de har de andre klar til tirsdag. 
Derfor ville jeg høre om der er andre der har oplevet samme problem. 

På forhånd tak Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu