recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Parabol problemer (LG tv - problemet er løst nu..)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Parabol problemer (LG tv - problemet er løst nu..)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jay1980 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2021
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jay1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Parabol problemer (LG tv - problemet er løst nu..)
    Sendt: 07-April-2023 kl. 14:13
Jeg er ved at gå ud af mit gode skin.

Vi har et sommerhus med parabol, som har virket, men fordi pælen den sad på var løs, så har den flyttet sig i vinden. Jeg prøver nu at få det indstillet igen, men kan simpelthen ikke få ordenlig signal.

Hvis jeg sætter fjernsynet til at kigge på selve 19,2 Astra, så kan jeg ved at dreje på parabolen få den op på 95% signal styrke og 100% kvalitet. Når jeg så laver en kanalsøgning så finder den også flere hundrede kanaler, men ligegyldigt hvilken kanal jeg så går ind på bagefter, så skriver den bare "No signal".

Er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt. De kommende tyske gæster skulle helst gerne kunne se de tyske kanaler :-)


Redigeret af Jay1980 - 07-April-2023 kl. 15:37
Til top
Jay1980 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2021
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jay1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2023 kl. 15:33
Nå, så lykkedes det alligevel.

Hvis andre kommer ud for samme problem, så var løsningen (i hvert fald på et LG fjernsyn), at sætte TVets lokation til Tyskland. Det resulterer godt nok i at antenne kanalerne får nogle helt underlige programpladser, men dem kan man så flytte rundt manuelt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu