recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mesh Wifi inkl. kommunikation af home enheder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mesh Wifi inkl. kommunikation af home enheder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fedder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Maj-2005
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fedder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mesh Wifi inkl. kommunikation af home enheder
    Sendt: 19-Maj-2023 kl. 11:27
Begynder at flere router som man kobler til sit netværk.

Har router til mine Ikea enheder og nu også fået en til min elektroniske lås. Tænker at skifte mit Mesh til et nyere Wifi 6 standard.

Har læst at flere producenter vil skifte til en fælles standard der hedder Matter. - tænker man at integrerer det i fremtidige router ?   
Til top
jensoest Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-December-2009
Status: Offline
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensoest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2023 kl. 10:49
TP-Link skriver, at deres nye mesh wi-fi 7 system vil komme til at understøtte Matter:

Redigeret af jensoest - 20-Maj-2023 kl. 10:57
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2023 kl. 11:54
Spændene, men ser kun ud som om den understøtter wifi, hvad med alle de andre standarder i Matter.
Som fx Thread, BT etc ?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu