recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kopholder i bio stol fra jysk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kopholder i bio stol fra jysk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kopholder i bio stol fra jysk
    Sendt: 10-Juni-2023 kl. 14:32
Hej

Vi er efterhånden en del der bruger Hovborg/Hoven/Colorado stolen fra jysk i vores hjemmebiografer. 

Er der nogen der har fundet en god løsning til at montere en kopholder i den?

Jeg overvejer at lave et hul med et kopbor i armlænet og lime sådan en her i men jeg vil lige høre om andre har erfaringer


Det kunne også være en mulighed at skrue sådan en i fronten af armlænet



Redigeret af Berdel - 10-Juni-2023 kl. 14:34
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2023 kl. 22:02
Jeg har monteret de nederste i nogle af mine (de bagerste), og kan ikke anbefale dem. Det er noget lort, og du risikerer drikkevarerne ryger ud når du kører skamlen ind og ud.
Ved ikke om de andre er brugbare. Tror det bliver noget hø at lave
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2023 kl. 22:05
 

Redigeret af Ole_M - 10-Juli-2023 kl. 22:06
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 01:15
Oprindeligt skrevet af Ole_M Ole_M skrev:

Jeg har monteret de nederste i nogle af mine (de bagerste), og kan ikke anbefale dem. Det er noget lort, og du risikerer drikkevarerne ryger ud når du kører skamlen ind og ud.
Ved ikke om de andre er brugbare. Tror det bliver noget hø at lave

Tak for det Ole - ja, du har nok ret. Er bare så træt af at der ikke er mulighed for at have styr på drikkevarerne i de stole
Til top
thesos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thesos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2023 kl. 11:24
Nu er det ved at være nogen år siden jeg byggede min daværende bio. Men dengang brugte jeg disse her på Colorado stolene og synes nu de virkede okay efter hensigten. Man skal bare ikke gå ind i dem mens de er udslåede, for så knækker de :-)


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu