recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anna og Lotte - Lotte Tarp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anna og Lotte - Lotte Tarp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anna og Lotte - Lotte Tarp
    Sendt: 15-Juni-2023 kl. 12:51
Hej 

Jeg synes bestemt, at jeg kan huske, at Lotte Tarp var med i Anna og Lotte i 70'erne/80'erne. Jeg har søgt højt og lavt om det, men kan ikke finde noget info.

Spørgsmålet går egentlig på, hvad hendes rolle hed?

Mvh Peter


Redigeret af hunt - 15-Juni-2023 kl. 12:52
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2023 kl. 13:11
Tænker du ikke på Kirsten Cenius?
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2023 kl. 13:38
Nej, både min kone og jeg mener, at Lotte Tarp var med. Og at vi bedre kunne lide hende end Kirsten... :-)
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2023 kl. 14:14
Det var Hanne Willumsen og Iben Wurbs der lagde stemmer til.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2023 kl. 14:21
Jo jo. Lotte Tarp var en af de “voksne”…
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2023 kl. 15:18
Jeg mener ikke, at Lotte Tarp har været med. Helt i starten var der dog ingen fast voksen, men Kirsten Cenius var den voksne i over 25 år.



Redigeret af lunddal - 15-Juni-2023 kl. 15:20
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu