recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP! Sikkerhedskopi fylder mere end den burde?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP! Sikkerhedskopi fylder mere end den burde?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2023 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af Tavruz Tavruz skrev:

Kan ikke slå andet fra under "iCloud-sikkerhedskopi" end "Sikkerhedskopier denne iPhone", hvilket jeg selvfølgelig gerne vil


Hvordan ser denne side ud hos dig?


Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2023 kl. 06:30
Oprindeligt skrevet af Tavruz Tavruz skrev:

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Oprindeligt skrevet af Tavruz Tavruz skrev:

[QUOTE=hansie]Problem kan løses for 7 kroner pr måned

Har du fulgt mit råd?

Jeg spiller slet ikke og har spil liggende, så nej

Kan ikke slå andet fra under "iCloud-sikkerhedskopi" end "Sikkerhedskopier denne iPhone", hvilket jeg selvfølgelig gerne vil

Hvilken iOS-version er du på?

Under iCloud sikkerhedskopi kan du granulært vælge, hvad der skal sikkerhedskopieres (apps osv.). Du skal klikke på din iPhone først og afvente, at listen nederst indlæses, hvilket godt kan tage lidt tid.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2023 kl. 09:49
Granulært?

Granulær, (af fr. granulaire, af lat. granulum lille korn), kornet.



Redigeret af Munch - 28-Juni-2023 kl. 09:50
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2023 kl. 10:43
Som i granulære data, altså at man kan opdele det i en finkornet liste og vælge enkeltvis, hvilke apps og hvilken data, der skal sikkerhedskopieres til iCloud.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2023 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Som i granulære data, altså at man kan opdele det i en finkornet liste og vælge enkeltvis, hvilke apps og hvilken data, der skal sikkerhedskopieres til iCloud.
Ja det gir go mening. Granulær var et nyt ord for mig Smile
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2023 kl. 11:23
Det er et godt ord Smile
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2023 kl. 12:56
Granulær = detaljeret
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu