recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google Chromecast eller Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google Chromecast eller Apple TV

 Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
kgram Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2008
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kgram Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2023 kl. 14:22
Sidste nyt: Jeg har kontaktet Streamview, som sælger bl.a. Nokia 8010, om fps-problemet, og de svarer, at det kan løses med Android 12:

The automatic framerate synchronisation feature is only available on Android 12 or newer OS devices. The Nokia Streaming Box 8010 is currently being delivered with Android 11, which does not have this feature.
The Android 12 update for the Nokia Streaming Box 8010 is currently being tested by our technical team, but we cannot communicate an exact date regarding when the update will be released.

Tilføjer dette svar noget til debatten her?

Karsten
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2023 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af kgram kgram skrev:

Sidste nyt: Jeg har kontaktet Streamview, som sælger bl.a. Nokia 8010, om fps-problemet, og de svarer, at det kan løses med Android 12:

The automatic framerate synchronisation feature is only available on Android 12 or newer OS devices. The Nokia Streaming Box 8010 is currently being delivered with Android 11, which does not have this feature.
The Android 12 update for the Nokia Streaming Box 8010 is currently being tested by our technical team, but we cannot communicate an exact date regarding when the update will be released.

Tilføjer dette svar noget til debatten her?

Karsten

Jeg kan bekræfte at denne feature er tilgængelig
 på mine tre Android TV 12 enheder.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 789
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu