recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO Max på Google- og Android TV lukker ned.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO Max på Google- og Android TV lukker ned.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svbg1979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svbg1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO Max på Google- og Android TV lukker ned.
    Sendt: 02-Juli-2023 kl. 10:44
Hej alle.

Jeg oplever et mærkeligt problem med HBO Max' app til Android TV.

Jeg har abonneret på tjenesten lige siden de kom til Danmark, og har hidtil brugt telefonen til at Chromecaste deres indhold, men for hver opdatering er deres app til Android bare blevet "tungere og tungere". Altså, at den er langsom at navigere rundt i. Det oplever jeg ikke med andre apps som f.eks. DR TV, Nordisk Film+, Stofa Web-TV og Yousee TV.

Derfor prøvede jeg i går, at installere app'en på en Chromecast med Google TV 4K med version 12 af styresystemet. Inden jeg loggede ind i app'en kunne man navigere rundt i app'en, og til min positive overraskelse køre app'en fint hurtigt. Da jeg så fik mig logget ind, skulle jeg vælger hvem af de fem profiler der er oprettet, jeg ville anvende. Jeg valgte min egen, og i det øjeblik jeg gør det, lukker app'en ned! Det var da mærkeligt tænke jeg, så jeg åbnede app'en igen og valgte igen min profil, og i det samme lukker app'en ned igen. Jeg var så inde og slette app-data i indstillinger og loggede derefter ind igen. Lige meget hjalp det. Jeg prøvede med nogle af de andre profiler, og dér lukker app'en også ned igen. Så prøvede jeg med en profil der endnu ikke har steamet noget på tjenesten, og så lukkede app'en ikke ned!

Jeg kunne nu navigere rundt i app'en og også se en film. Den film jeg valget så jeg nogle få minutter af, og så valgte jeg at stoppe filmen. I det jeg stopper filmen lukker app'en nu ned. Jeg prøver så at genstarte app'en og vælger så den profil, hvor det lykkes, at komme ind, men nu lukker app'en igen ned! Hvad pokker sker der?

Jeg har også prøvet, at installeret app'en på en Canal Digital satellitmodtager med indbygget Android TV, version 9. Præcis det samme sker dér. Der lukker app'en også ned.

Er der nogle af jer andre der oplever det samme?

Redigeret af svbg1979 - 02-Juli-2023 kl. 10:50
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu