recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple id uden betalingskort?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple id uden betalingskort?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple id uden betalingskort?
    Sendt: 18-Juli-2023 kl. 05:39

Hej.

Jeg har købt et gaming tastatur hos El-giganten til 20 kr.
Nederst på den elektroniske kvittering står citat: 'Klik her for at indløse din kode til 3 måneders Apple TV+: https://redeem.apple.com/elkjop/xxxxx
Få 3 måneders gratis Apple TV+
Alle Apple Originals. Kun på Apple TV+

Senere i forløbet skal man udfylde denne formular, hvor jeg stoppede:



Mit spørgsmål er. Kan man ikke få ovenstående, uden at fra starten, at udfylde sine betalingskort oplysninger?

Og hvis ja, syntes i at det er rimeligt?

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 18-Juli-2023 kl. 05:40
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 08:18
Start med at oprette dig et Apple-id på en pc, læs her.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 08:20
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Start med at oprette dig et Apple-id på en pc, læs her.


AppleTV+ er en filmudlejningstjeneste, derfor vil de gerne have dine kreditkortoplysninger.
Vi havde det selv gratis i 3 måneder og fandt ikke andet var værd at fortsætte.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:


 Kan man ikke få ovenstående, uden at fra starten, at udfylde sine betalingskort oplysninger?

Og hvis ja, syntes i at det er rimeligt?



Nej til det første spørgsmål og ja til det andet. Du kan jo bare undlade at købe noget.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 09:26
Det er jo måden det virker på.

Du får de 3 første måneder gratis og hvis du ikke opsiger inden de 3 måneder udløber, så skal du betale.

Sådanne er det også med alle de andre streamingstjeneste jeg har været på.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 10:24
Det er jo bare en smart forretningsmodel, hvor man får en hvis procentdel i gyngen fordi de glemmer at afmelde det gratis abonnement. Men når først betalingskortet er givet, dækker det også for betalinger i spil mm. 

Så man må jo bare beslutte sig for ikke at deltage, for der er ikke noget der er helt gratis!
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 11:06
Fra Klaus' link:

  1. Angiv dine kort- og betalingsoplysninger, og klik derefter på Fortsæt. Du kan også vælge Ingen. Du skal først betale, når du foretager et køb.

Apple tv+ er Apples egne film og serier. Der kan ikke købes og lejes i den app på et smarttv. Der skal man bruge appen Apple tv (uden +).


Venlig hilsen
KB
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2023 kl. 19:04
Hvis de ikke har ændret setup kan du afmelde abonnementet igen med det samme, så kører de 3 måneder bare hvor efter det lukker.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2023 kl. 07:31
Hej.

Nu ser vi mindre TV om sommeren, end resten af året.
Er der nogen der har en ide om, hvor længe sådan et link er gyldigt. Om man kan vente f.eks. 3 måneder, før at man bruger det?

Og så vi overvejer vi en 2,5 uges ferie til Spanien til efteråret. Kan det bruges i resten af EU?
Hvis ja, vil App så være på Dansk eller Spansk?

Hilsen Carsten.

Til top
MikeW Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikeW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2023 kl. 15:57
Jeg bruger virtuelle kreditkort til disse, hvor JEG og kun JEG har kontrollen: https://www.allthingssecured.com/tips/virtual-credit-cards/
https://www.revolut.com/



Redigeret af MikeW - 20-Juli-2023 kl. 16:01
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2023 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Nu ser vi mindre TV om sommeren, end resten af året.
Er der nogen der har en ide om, hvor længe sådan et link er gyldigt. Om man kan vente f.eks. 3 måneder, før at man bruger det?

Og så vi overvejer vi en 2,5 uges ferie til Spanien til efteråret. Kan det bruges i resten af EU?
Hvis ja, vil App så være på Dansk eller Spansk?

Hilsen Carsten.

Du kan bruge det i Spanien. Da det er eu husk appen skal været downloadet hjemmefra og gælder 3 mdr så skal man hjem før man igen kan bruge appen
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2023 kl. 15:22
Apple har svjv. ingen begrænsninger på hvor Apple TV+ benyttes.

Og den vil være i det sprog, man har sat sin enhed til.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu