recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone lyd volumen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone lyd volumen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone lyd volumen
    Sendt: 27-Juli-2023 kl. 08:44
Fruens IPhone er på det sidste begyndt at sætte lydstyrken på max uden hun selv har gjort noget. Selv om der er skruet helt ned på sideknapperne. Og skruet ned i lyd under generelle indstillinger. 

Kan kun ændres ved genstart af mobilen, men efter lidt tid gør den det igen.

Er det en fejl på telefonen eller er der en indstilling et sted?

Jeg har selv Android. 
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2023 kl. 12:47
Jeg synes ikke der findes andre vol knapper end dem på siden af iPhone, og så den slider der kommer frem når der trækkes ned fra højre hjørne. Førhen var der en slider i låseskærmen, når man streamer musik. Men den forsvandt i en opdatering, og istedet kom der stort billede af albummet der spilles. Synes faktisk slideren til vol var bedre. 

Så fruens iPhone må være defekt!


Redigeret af Munch - 27-Juli-2023 kl. 12:52
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu