recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bixby vs Google Assistent på mobilen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bixby vs Google Assistent på mobilen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bixby vs Google Assistent på mobilen
    Sendt: 30-August-2023 kl. 15:55
Jeg har fået mig en Samsung mobil for første gang, der er tilsyneladende både den Google Assistent jeg er vant til at tale dansk til, og så Bixby som jeg ikke har prøvet før.
Skal man absolut tale engelsk til Bixby, for den forstår ikke en brik når jeg taler dansk til den (det er næsten som med konen).

Dem af jer der har erfaring med begge, hvordan vil I bedømme den ene I forhold til den anden - har I skrottet den ene fremfor den anden?

Dem jeg har spurgt kender overhovedet ikke Bixby, eller har aldrig brugt nogle af de digitale assistenter
Steen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu