recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG OLED 55 G2 eller Samsung?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG OLED 55 G2 eller Samsung?

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2023 kl. 08:48
Så blev vi næsten færdige i går. Mangler blot soundbar.

Hendes gamle højtalere som sidder i loftet kan jeg simpelthen ikke huske hvordan er sat fast. Det er KEF 3000 surround serie.

Nogle som ved det?




Til top
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2023 kl. 04:22
Hej alle

Igen tak for alt hjælpen.

Så blev jeg færdig med opsætning af tv og det hele hos min mor.
Skal have købt en vinkelret stikprop til stikdåsen og så kan reolen rykkes 5-10 cm mere ind.

Her lidt billeder:

Før:







Efter:






Synes selv det er blevet en flot opgradering. Enkel og stilren.


Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2023 kl. 06:58
En klart pænere installation!
Specielt det at der ikke hænger en stakkels Marantz forstærker ud af reolen gør en kæmpe forskel.
Og så,det at de grimme KEF højttalerne væk, hjælper godt på det.

En opgradering af billedet, men en nedgradering af lyden.
 
Det efterlader mig med to spørgsmål.
Hvor er internetrouteren?
Hvorfor hænger tv så langt oppe over reol og soundbar?

Klaus


Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2023 kl. 09:05
Det ser rigtig fint ud og ros for at dele billeder af den færdige installation. Det er sjældent, at der kommer en tilbagemelding i forumtråde, hvilket er ærgerligt idet andre folk bruger tid på at hjælpe.
Til top
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2023 kl. 12:04
Hej

Helt enig. Plejer selv at lægge billeder op af det færdige resultat hvis det er relevant for emnet.

Vedr. ophæng. Der gik lidt ged i opmålingen selvom der fulgte skitse fra lg med. Planen var at tv'et skulle have flygtet vindueskarmen. Men hun var tilfreds og ville ikke bore nye huller for at flytte de 10 cm ned. Når hun sidder i sofa eller lænestol er det ikke noget man lægger mærke til.

Routeren er gemt i skabet med låge til venstre. Der er udluftning bag.

Tv, Apple tv og Sonos Beam kører alle over kablet internet forbindelse.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu